Sunday, March 19, 2006

教佢炒人 教你買銀

嘩!孫柏文今次真係醒!隻金手指真係冇得頂!話說前日,我響公仔箱睇見二少和「黎.古惑拉」,來了場贊人熱淚的「斷背握」。又見到冬姑識做,遇到呢個情況,企埋一邊比佢哋兩個繼續纏綿。令到我有感而發,問了一句:「這場鬧劇不是這樣收場嗎?有冇搞錯,炒左個編劇啦!」搞到我即刻諗下其他領導人會點,結過寫了昨天的「九鐵事件,列根會點做」。

孫柏文只不過是利用前花旗國總統列根炒晒搞事份子的例子,去暗示給特區領導層有關人仕,唔可以縱容造反,以及殺一警百的重要性。點知,有關人仕真係聰明,一睇完我編嘢,被我隻金手指篤醒之後,即刻造嘢。攞番「黎.古惑拉」一早已經簽了的辭職信出黎,叫「實Q」睇住佢執嘢,然後拉閘放狗。所以如果大家想睇有前瞻性的文章,就一定要睇我孫柏文的金手指。剎有介事話這呢件事「峰迴路轉」,只係是的無遠見,同無睇我孫柏文金手指既人先會說。

幫自己賣完廣告之後,想用今日的機會,去解答一些讀者的問題。有讀者問,如果想買實貨白銀,可以去邊度買。所以金手指亦做了點功課,為大家去篤一些買實貨白銀的渠道。抄左一陣,孫柏文可以同大家講,原來香港很多金行,都可以為大家用現金實貨去進行黃金白銀買賣。一舊cash,一舊白銀。要賣既時候,就掉翻轉,一舊白銀,一舊cash。我條針話︰「金行朋友好均真,又有彈性,賣金又得,賣銀又得,飾金都收。小至四錢一條鏈,大至一條十公斤金磚,統統有交易。」

最衰香港實在有太多間金行,金手指唔可以淨係篤一間。大家都知我係全世界對實貨白銀最睇好既財經口水佬,所以希望睇到呢篇文既金行,自己識做在金手指專欄附近登廣告,謝謝!

No comments:

Post a Comment