Thursday, March 30, 2006

再論買白銀姿勢與實際

尋日,孫柏文講過3月6日係本欄為大家用隻金手指篤既投資建議,觸動到蘋果財經版兩位高手,分別係禮拜一同埋禮拜二,對小弟作出咗一啲提點。亦因我隻金手指感激無限,我尋日係本欄對王冠一兄,係佢禮拜一「國際視野」欄,題為「有姿勢無實際、點贏?」一文作咗啲回應,以作報答提點之恩。

咁利世民兄,係佢禮拜二,「利字當頭」一欄,題為「姿勢和實際?」一文亦提點過小弟。小弟亦從世民兄文章中,特別係「姿勢上孫兄就笨拙少少」一句,得到很大既教訓。所以,好似尋日咁,孫柏文今日希望對世民兄既教訓,作一啲回應,以作報答教訓之恩。

而家,我試下總結世民兄對小弟既提點。故事起源,小弟3月6日編文,題為「一注獨贏買白銀」建議大家要強力買入實貨白銀,目標價為120美元一盎士,目標價有效年期為10年。咁世民兄對呢個建議,覺得最唔啱 feel 既係關於目標價有效年期為10年,呢樣嘢。世民兄話:「十年投資目標?香港又有幾多人同你等得咁耐?孫兄如果想黎個難道九點五分既動作,就不如同各位讀者分析下三個月白銀價格,又或者話下畀大家知今年底白銀見幾多都好。」

其實,短線炒作白銀唔係冇方法睇,只不過唔係好準。如果係準,孫柏文以經可以靠炒白銀孖展,發咗達。大家見到我仲未左擁右抱,就知道我未發達。如果真係要短炒,我覺得最好既參考工具,就係用白銀價50日同埋200日平均線。雖然我個隻金手指,成日篤爆技術分析係長線呢講,一定係流嘢,不過如果真係要短
炒,50日同埋200日平均線,係可以幫到你。今次大升浪,白銀現價每一次低過200日平均價,多過5%,都係一個冇死錯既入市價,而每一次白銀現價高50日平均價12%,都係一個好靚既短炒出貨價。而家,白銀現價高50日平均價約11%,所以大家如果係短炒,就小心啲啊。

仲有,世民兄禮拜二亦問了一句:「究竟金手指孫兄咁落力谷白銀為乜?」,而世民兄既結論係:「惟一解釋,就係佢一心想出位,想多的人記得佢個大名囉!」其實,繼尋日為自己被指為「相信會有世界末日既悲觀者」辟謠之後,今日想澄清我唔係為咗「出位」而「咁落力谷白銀」。我「咁落力」叫大家買白銀,都只不過出於一分愛港愛國之心。因為,我覺得每一個炎黃子孫,都應該肩負保家衛國既使命,所以,就「咁落力」叫大家買白銀。咁買白銀同愛港愛國又有乜關係?孫柏文會它朝為大家分解。

No comments:

Post a Comment