Friday, November 24, 2006

獻計和黃sell「X」3

噚日,《金手指》上面,尹思哲兄嘅《案內人隨筆》專欄裏面,講番孫柏文啲 「威水史」。重提我用「一注獨贏」呢四個字,為大家提供過嘅投資建議。自從《金手指》一欄3月面世,計埋前日,我都之不過用過「一注獨贏」呢四個字去叫大 家買過五樣嘢。呢五樣嘢就係白銀(建議至今升31%)、中石油、世界盃買花旗國贏小組冠軍(輸100%)、恒指熊證6204(輸100%)同埋前日建議嘅 和記黃埔。

無獨有偶,噚日思哲兄重提我啲「山埃貼士」之後,我喺3月21日叫過大家買嘅中石油857,噚日亦到達我當時為大家提供嘅目標價$9.8。由我叫大家買嘅價位$7.8計,中石油升幅有25.6%,都可以算係《金手指》篤出「遍地山埃、有嚿金」。

講 完《金手指》啲貼士成績之後,講番前日嘅建議13和黃。大家都知道,呢兩日來我叫大家買和黃嘅理由,係因和黃卒之面對現實,3來咗場文化(收費模式)大革 命,會令3G不但有救,仲會大紅大紫。呢場革命就係將3變成一個簡簡單單嘅無線寬頻供應商。其實,和黃上個禮拜已經公布呢場X-series革命,不過, 要到我呢個文筆好有問題嘅半文盲出手解釋,和黃股價要喺我篇文章出街之後先至開始郁(係,今次我死好彩!哈、哈!)

不 過,和黃股價有呢個現象,正正反映咗和黃sell新3嘅難處。如果大家問自己:「究竟3係乜?」大家可能回答:「Crap that I don't use」(一堆我唔用嘅廢物)。如果我同你講上個禮拜和黃sell新3嘅event裏面,和黃邀請咗一大堆「至潮」高科技公司嘅高層,講解新3可以做啲 乜,我相信大家會同我講:「More crap that I don't use」(更大堆我唔用嘅廢物)。所以,和黃sell新3第一件要做嘅事係──唔好再用function同application(功能)去sell 3。

點 解?因為當今世上個個人都識用互聯網,再簡單啲講,大家唔會見到日日企街班網上行同有線寬頻sales,同你講上網可以做啲乜。用同一邏輯,和黃從今開始 每一次講3,只可以講3可以提供嘅寬頻速度,淨係講究竟有1.5M,3M等等。消費者一聽到寬頻速度,就會自己對號入座,無需要再多解釋。和黃從今亦毋須 嘥心機時間,再諗提供啲乜嘢功能畀用戶,因為互聯網自發明之後,點樣用都係「自發秩序」。如果當年發明world wide web嘅人,好似和黃以前對3一樣run,今時今日嘅web都仲係被人用來交換大學論文。扮思哲兄,請科技公司嘅高層來講synergy,不但只係tired直 情係expired。

最後,和黃將3反璞歸真之後,一定要rebrand,橫掂場革命叫X-series,3亦應該改名叫「X3」。有如漫畫書中嘅X- Men,X3可以代表3已經經過基因突變。到時候,可能連股市都會重新畀面和黃嘅3。

No comments:

Post a Comment