Wednesday, December 20, 2006

金手指:97香港最重要的一日:7月2日?

孫柏文記得有個曾經如日方中、萬千寵愛在一身嘅後生女仔。當年,佢接受過好多人嘅追求,當中包括好多有錢仔。因為班有錢仔送車、送樓、送鑽戒,所以令個女仔覺得自己唔憂嫁,仲要覺得自己一定會嫁入豪門毋須憂柴憂米。因個女仔對自己嘅未來充滿信心,所以亦令佢開始放縱。佢唔理健康,暴飲酒暴食煙,晚晚有靚仔約出街,仲要玩到天光先至回家。

直至差唔多十年前有一日,佢發現自己大咗肚亦同時患咗性病,仲要消息喺網上廣泛流傳。好多曾經追求過佢,嘅男仔,即時銷聲匿迹,仲要佢突然思覺失調,將所有想幫佢所以仲有搵佢嘅男仔,去到佢屋企嘅時候遭到禁錮,令到就連嗰啲男仔都離棄佢。最慘就係當其時個女仔,因為揮霍無度,所以債台高築需要宣布破產,而因要服重藥治病,連肚裏面個BB都冇埋。個女仔好快直插谷底,難以翻身。

十年之後,呢個女仔亦改邪歸正,潔身自愛,生活健康正常,開始重拾自信,慢慢滲透出一份明白世故嘅含蓄性感味。當然,佢亦開始發現自己有異性追求,而佢因此而開心。不過,近幾個月,佢亦開始發現追求佢嘅人,當中唔少重施故技,再次送車、送樓。經過一事、長了一智嘅佢,今時今日當然成熟咗好多。所以佢就諗出一個方法,可以搵出嗰啲只求短暫快慰嘅人,結果係佢噚日就喺自己個blog宣布:「要同我拍拖可以,不過一拍就至少一年。」

消息一出,好多正在追求佢嘅男仔,就反射式咁即時「彈開」,怕佢又再玩禁錮,又怕佢宣布拍拖條件嘅目的係因為佢再次「出事」。不過到噚晚,真正熟悉,而真係想娶個女仔入門嘅人,就即刻打電話畀佢問:「睇到你個blog,想問你幾時得閒去睇戲?」個女仔答:「好,我鍾意」

大家估唔估到呢個女仔係邊個?咪就係泰國經濟囉!

孫柏文仲記得,97年泰銖貶值點樣引發亞洲金融風暴。東南亞國家,點樣被弄成一副完完整整嘅骨牌,一推就冧。泰銖貶值日係1997年7月2日,可能呢日先至係97年中,對香港最重要嘅一日。

As the year proceeded... You needed more and more Thai Baht to buy one US$

No comments:

Post a Comment