Wednesday, January 03, 2007

民建聯「強烈要求」補貼高盛!?

噚日,孫柏文學到一次沉重嘅教訓。大家可能會問:「係唔係因為噚日H股指數升咗293點,所以教訓就係千祈唔好學孫柏文咁,叫人買認沽證put輪?」錯!噚日,我學到嘅教訓就係千祈唔好一路睇民建聯啲政策建議,一路飲水。如果大家唔從我學到嘅教訓中學習,結果只會令大家有一對滴緊水嘅鼻孔,同埋一本濕晒水嘅建議書。

大家可能會問:「噚日民建聯出咗啲乜嘢新建議,令孫柏文睇 睇吓鼻孔噴水?」首先,唔好講乜嘢低B建議令我噴水住,我想講吓一開始睇本建議書嘅感覺。噚日,我喺公司嘅飯堂食咖喱雞飯,周圍有好多靚女同事用膳。我作 為一個非常怕醜嘅人,當然盡量諗方法避開同女同事有任何接觸。所以我走去食飯之前,就喺辦公室in box裏面,求求其其攞咗本印刷刊物去睇。

點 知,原來係民建聯嘅政策建議書,而建議書嘅標題就係「香港國際金融中心發展策略」。我一睇到「民建聯」同「發展策略」呢7隻字都有少少驚訝,因為我第一個 反應係民建聯除咗盡量博攞「油水位」同搞蛇宴、荔枝團之外,原來都會有政策建議。咁我就一路行一路睇,亦開始發覺有一種似曾相識嘅感覺。

雖然我可以肯定從未見過呢啲提議,不過嗰種語氣,嗰種真誠為香港嘅愛,嗰種只要政府「做少少嘢」就可以令到香港欣欣向榮嘅期望,我記得曾經感受過。就喺搭電梯上飯堂嘅幾十秒,我諗真啲,發覺原來嗰種語氣,嗰種真誠為香港嘅愛,對上一次感受得到,就係喺1996年尾,孫柏文有機會睇當時仲係特首候選人嘅董建華嘅政綱時。其實,我哋特區都算好彩,只有公民黨希望有一日可以執政,因為如果民建聯可以落實佢哋希望政府,好似一個十幾歲年輕人燒嘢食時,用叉亂篤個火,咁微觀亂篤金融業嘅建議,我哋就死硬。

兩百個月糧民建聯嫌少

咁係乜令孫柏文鼻 孔噴水?就係民建聯要求政府資助金融業。唔通,民建聯要求政府資助高盛?原來出兩百個月糧對民建聯嚟講都係嫌少。其實,民建聯今次講改革金融業務,都係希 望爭股民嘅票。如果係咁,不如諗方法對付民怨最高嘅認股證,例如溢價太高,「正股郁,輪唔郁」等等嘅毛病。當然,問題始終落喺港交所壟斷,因為冇競爭,唔 憂冇生意,所以港交所中高層嘅第一考慮唔係股民,或者想來集資嘅公司。佢哋嘅第一考慮係唔孭鑊,只要冇新嘢,就毋須孭鑊。所以如果民建聯想解決認股證啲毛 病,就不如「強烈要求」打破港交所嘅壟斷,如果外國交易所想喺香港成立新嘅交易所,民建聯全力支持,之後可以話「成功爭取」。不過民建聯絕對冇強烈爭取打 破港交所壟斷嘅膽量,為香港金融業成功發展前途嘅真誠。

No comments:

Post a Comment