Friday, January 26, 2007

「油魚」屎、尿、油、屁笑話

聽日,孫柏文就 會首次粉墨登場,喺灣仔會展舉辦嘅「《蘋果日報》07投資講座」,作出處女表演。講真嗰句,呢幾日真係感受到壓力,瞓都瞓得唔好。無他嘅,平時喺《金手 指》裏面篤爆謬論,都只會收到啲瘋癲回應信或電郵(看上),最多都只係聽吓啲瘋癲投訴。不過,聽日如果講錯嘢,將會有300個食鹽多過我食米嘅資深投資 者,可以兜口兜面咁「提醒我」。

好多人誤會,呢啲 投資講座,多數都係啲得閒冇嘢做嘅「羊太」先至會去。其他講座我唔知,不過,我哋《蘋果日報》搞嘅講座就一定唔係。理由係《蘋果日報》搞嘅講座,同其他單 位搞嘅講座唔同,我哋收入場費,所以觀眾席當中已經會少咗啲「得閒冇嘢做」先至嚟嘅人。希望聽日唔好「甩轆」。

賣完廣告入正題,講番今期全城最重要嘅新聞,百佳超級市場「油魚當鱈魚賣」案件。噚日,小弟篇批評百佳辯護方法好牽強嘅文章出街之後,四方八面嘅好友,都來電同我傾呢單嘢。

首 先,有《利字當頭》一欄總舵主利世民兄。佢喺電話度劈頭第一句:「屙油囉大佬!屙油啊!噚日先知我外母食好多呢啲油魚,佢話,仲估屙油係因為佢食嘅靈芝有 效!點知原來係呢啲油魚作怪。」我答:「聽講話呢啲油魚喺澳洲係用嚟炸油,啲油跟住會用嚟做機械潤滑油。」世民兄:「唔怪之得我外母呢排健步如飛,原來佢 雙腿之間唧咗潤滑油!」

我:「聽聞食呢啲油魚不單 止會屙油,分分仲會導致pre rectal bleeding。」世民兄:「我當年讀文科,唔該你解釋吓。」我:「Pre rectal bleeding廣東話即係解『屙拔甩』。」世民兄:「I see!不過,卒之明白點解8222長江生命科技搞唔起,食油魚已經可以屙油,根本唔需要買8222啲靈芝。原來長江生科係俾13和黃玩死。」

同 世民兄傾完之後,我嘅好朋友Rapiere就打電話來,佢話:「李嘉誠今次都好難搞。相信好多香港人仲記得佢喺2000年話過,和黃啲錢喺外國賺,香港仲 保留業務,係因為佢有愛心,唔係野心,因為佢深愛香港。大佬!唔係真係愛我哋愛成咁!」我:「其實,如果畀你做和黃嘅公關,今次會點搞?」

Rapiere: 「一定係採納陳馮富珍嘅解圍方法!即係話,應該叫李嘉誠出來開記者會,話日日食油魚,仲要話屋企人都食。不過,一定要澄清唔係淨係畀李澤楷食,費事被人誤 會,仲估佢喺度罰緊個仔。最好當然即刻開兩圍,李嘉誠親自餵佢個孫仔Michael Li食。咁百佳嘅問題就會迎刃而解。」Rapiere果然勁!

最 後,就係DNA出錯,汗水中含有pitera嘅靚女同事Winery,佢話:「食呢啲油魚屙油其實係好事,原理同去油丸Xenical同一道理。吸收唔 到,即係唔使肥,幾好!」我:「其實,我都想去試試呢啲油魚。咁多油嘅魚我話最好炭燒,肯定好香,仲要吸收唔到唔使肥,簡直係完美嘅食物。」 Winery:「你最好着住尿片嚟食,小心屙油!」食之前,我都想周一嶽交代,究竟食「油魚」有冇害?

No comments:

Post a Comment