Monday, January 15, 2007

藍海策略 Blue Ocean Strategy

「哈哈哈哈,哈哈哈哈哈哈,哈哈哈,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈,hehe呵呵哈哈哈!啊哈,哈,啊哈哈哈哈哈哈!」如果孫柏文今日問大家,以下三個作家,邊一個曾經喺自己專欄寫過以上句子?A.董橋B.畢明C.孫柏文。相信大家都會第一時間估係「C。低能仔孫柏文!」無他嘅,呢啲咁低能兼有濃郁呃稿費味道嘅句子,相信只有我先至寫得出。不過,以上句子其實係噚日B.畢明喺《蘋果日報》副刊名采版裏面寫出嚟嘅。

大 家不要驚奇,其實噚日畢明寫呢句話,係想為大家示範吓一種叫做「藍海策略」Blue Ocean Strategy。畢明解釋「藍海」即係一個未被開發,或者只有一個供應商嘅市場。如果一個市場有多個競爭者,就會出現互相仇殺嘅情況,當血溝水嘅時候, 就會將汪洋大海染成紅色,即係將「藍海」變成「紅海」Red Ocean。

畢明話,因為我哋特區已經有董橋先生同陶傑先生等文字功力非常高強嘅人,所以如果一個專欄作家,要採納「藍海策略」,就不如「放下身段去哈哈儍笑…因為他(陶傑)不是儍的,但我可以,哈哈。」

我今日要同大家分享畢明嘅見解,就係因為噚日孫柏文睇到畢明嘅文章時,發覺畢明已經篤爆咗《金手指》嘅市場定位策略。

不過,我想警告畢明千祈唔好想跳進「儍仔專欄」嘅市場,因為已經有孫柏文喺裏面。如果要將「儍仔專欄」嘅「藍海」變成「紅海」,最終勝利一定係我,因為以畢明嘅智慧,佢都只係可以扮儍仔,不過孫柏文就 係一個不折不扣嘅真儍仔。如果大家唔服,大家就要問一問自己,究竟當今世上最有可能寫出本篇文章第一句說話嘅人,又會係邊個?

1 comment: