Friday, February 02, 2007

建制打壓金價

噚日國際貨幣基金IMF放風,話因為冇機會放債畀啲「問題經濟」國家,令到收唔夠息去彌補營運開支,所以諗緊好唔好賣晒手上嘅黃金。以上係官方嘅解釋。

不過講真,真正原因係想打壓金價。喺上個禮拜六《蘋果日報》投資講座,我曾經為觀眾提供過以下日圓兌黃金嘅圖(圖三)。當日,我話過世界所有市場都可能會有 壓力,因為日本央行唔想見到金價突破舊年5月嘅高位,所要可能會將濫發鈔票產生出嚟嘅錢抽走。不過,日本經濟數據又再次轉差,所以日央行不得不繼續濫發鈔票。

想 濫發鈔票,又想金價跌,可以點?

唯一方法就係一味靠嚇,IMF放風話賣黃金,仲要話「會盡量小心唔隊冧金價」,即言下之意就係「不過一唔小心就會隊冧金 價」。當然,如果要金價跌,首先市場要信IMF真係有隊冧金價嘅能力。可能世界上有太多人唔信IMF真係咁嘅能力,所以IMF仲要加多句:「我哋會叫其他 中央銀行減少賣金!
」言下之意就係「如果佢哋唔合作,金價就會冧!」就係咁,呢齣戲只需要有一兩個中央銀行走入嚟話「照賣可也!」就應該嚇跌金價。不過, 睇噚日金價走勢,呢齣戲嘅觀眾好似唔係好驚,因為金價照升!




2 comments:

  1. 可唔可以解釋點解日央行唔想金價升?
    驚被人知道佢地濫發貨幣?

    ReplyDelete
  2. exactly... 驚被普通市民知道佢地濫發貨幣.

    And then if the people start selling their yen en masse to change into gold. BOJ will be fucked.

    Shuen

    ReplyDelete