Monday, February 26, 2007

另一金銀大升浪嘅開端?

噚日,孫柏文去 飲茶,坐低打開我哋《蘋果日報》財經版睇。一睇就睇到財經版嘅頭條新聞係「金屬價全線漲升勢未止」。作為「白銀戰隊隊長」嘅我,睇到咁樣嘅新聞當然興奮。 因為自從06年5月,金屬價格都好似被人遺忘咗,黃金、白銀,已經好耐冇過頭條新聞。

其實,睇番上個禮拜黃金、白銀走勢,金銀價係喺禮拜四紐約時間突然飆 上。當晚,我喺屋企一路上網一路睇電視,睇花旗國財經新聞啦啦隊台CNBC。佢哋台上面啲分析員就話:「貴金屬價錢上揚原因,係因為當日公布嘅通脹數據, 比預期高咗少少。」雖然個分析非常行貨,甚至可以話係書本中個個學生都會抄嘅model answer,不過孫柏文都要篤爆呢個謬論嚟分析。

冇錯,買黃金、白銀嘅人,都係好似我咁,怕咗一眾中央銀行為首嘅紙幣狂魔,會濫發鈔票,令紙幣染上購買力下跌嘅病,繼而爆發通脹呢個症狀。不過,話金價、銀價喺一日之內突然飆上,係因為單月通脹數據有0.2%而非0.1%,就真係有少少牽強。

冇咗放債網絡

其實,孫柏文覺 得上個禮拜四金銀價飆上嘅真正原因,係又有另一間花旗國樓宇按揭中介人執笠。大家可能會問:「按揭中介人執笠,點解會令金銀價上升?」原因係,聯儲局其實 已經擔心花旗國樓市爆煲,雖然聯儲局歷年來有充足經驗去減低資產爆煲對經濟嘅傷害。方法就係「資產爆一鑊、紙幣發一鑊」,不過就算濫發鈔票,將錢推入銀行 體系,聯儲局都要有渠道去放債,先至可以彌補爆煲對經濟嘅傷害。

現在最大嘅問題,係呢啲擁有龐大放債網絡嘅按揭中介人相繼執笠。以前,聯儲局擺一蚊入銀行 體系,就可能會有一蚊嘅經濟活動,不過因為冇咗放債網絡,現在要擺三蚊先至有一蚊嘅經濟活動。咁大家可能會問:「嗰兩蚊點?」嗰兩蚊?攞嚟炒嘢囉!

如果大 家睇番黃金呢兩年嘅走勢(附圖),會發覺自從06年5月之後,金價一路不能升穿650美元一盎斯。最後要去到07年2月8日,先至升穿650美元。嗰日發 生咗咩事?2月8日就係滙豐銀行因為花旗國樓宇按揭出事,出首次盈利警告嘅大日子。孫柏文相信金銀價首先會挑戰舊年高位,如果到時眾中央銀行唔打壓金銀價,就會好似05年9月咁──係另一金銀大升浪嘅開端!

2 comments:

  1. 你好, 睇你既專欄已有一段日子, 我都好讚成你話要買多d 白銀, 但想問你叫人買現貨白銀唔好買紙上白銀..我知道金係邊到買, 但我唔知現貨白銀係邊到可以買到, 因為我都想買..要唔要去到金鋪買架...唔該你幫下我..支持你..thanks

    regards
    rainbow

    ReplyDelete
  2. try this one...

    https://online.kitco.com/sellprice/selling.html

    ReplyDelete