Monday, March 05, 2007

圍毆美樓啦啦隊

孫柏文相信, 當今世上最支持「無時無刻都應該買花旗國樓」嘅機構,就肯定係花旗國地產經紀協會National Association of Realtors(NAR)。即係話最支持「無時無刻都應該買花旗國樓」嘅人,就應該係佢哋嘅發言人。

好多時,我覺得網上有好多「非《金手指》fan 屎」,出嚟點名批評孫柏文,例如有啲網友耐不耐就會講吓舊年7月,我叫人買熊證。雖然有 時我都覺得吃不消,不過比起花旗國地產經紀協會嘅發言人,我諗我嘅待遇比佢好好多。呢個發言人叫David Lereah,無時無刻都叫人去買樓,不過因為咁就觸怒好多網友。有個網友甚至開咗個網上日誌(www.davidlereahwatch.com),去 「監察」David Lereah嘅啦啦隊言論。

我見到David Lereah「咁紅」,當然即刻幫佢起起底,睇吓點樣先至可以「咁紅」。

原來,一睇Amazon.com嘅紀錄,David Lereah喺05年寫咗本《買樓必勝》嘅書。見到時,我心諗:「任何人都會睇錯市,何必要圍毆佢呢?」

再睇Amazon.com嘅紀錄,David Lereah原來喺00年都寫咗本《買科技股必勝》嘅書。見到時我再諗:「任何人都會睇錯一兩次市,何必要圍毆佢呢?」

不過睇到最後,原來,David Lereah喺今年4月又有一本新書出版,主題就係「熟悉地區趨勢,任何市況都買樓必勝」。大家明白點解啲網友要圍毆佢啦?

No comments:

Post a Comment