Tuesday, March 20, 2007

今日又會跌停板?

This was published this morning in Apple Daily. I guess it didn't happen. =P

--------------------------------------------------------

又放假,祖國政府又趁假期推出「宏觀調控」措施,目的係為咗壓抑已經擁有 全球最高市盈率嘅股票泡沫,而喺假期前宣布可以等市場消化。不過,因為祖國政府喺呢幾年成功建立咗「務實、理性」嘅形象,即係話唔會「不惜一切、走到天涯 海角」咁大力打壓,所以祖國同胞可能已經「當佢冇到」,喺宣布措施嘅假期後第一個交易日,將股價進一步推高。股民一於當政府「講就天下無敵、做就有心無 力」。

大家作為聰明嘅fan屎,一定仲估孫柏文講緊啱啱過咗嘅禮拜六,祖國政府將利息提高0.27厘,跟住噚日禮拜一,上海A股指數上升2.88%。就連特區H股指數都升1.23%,所以祖國同胞、特區股民站喺同一陣線。不過如果大家真係咁諗,你哋就錯、錯、錯!

孫柏文講緊嘅「宏觀調控」措施,係喺2月農曆新年黃金周提高存款準備金比率。雖然好多人都唔明提高存款準備金比率點樣可以冷卻股市,但如果孫柏文要解釋,就要講埋好複雜嘅fractional banking system係點運作,所以留待他朝先至講解。不過大家可以信我,提高存款準備金比率係一種可以冷卻股市嘅措施。而喺黃金周之後嘅第一個交易日,上海A股指數亦有上升。

不過,如果大家記憶力好似我咁,超乎常人,就會記得喺黃金周之後嘅第二個交易日,上海股市一千幾百隻股票當中,有八百幾九百隻股票跌停板。之後仲要嚟一場「大國崛起」式嘅骨牌效應,令全球股市跌到仆直。

其 實,好似梁家傑議員話齋,祖國政府係「務實、理性」嘅,會「摸石過河」咁做「宏觀調控」,除非……。除非祖國同胞唔聽話、唔畀面,中央講話佢當耳邊風,咁 中央就會大大力打壓,而示權威。好似2月新年黃金周咁,中央已經叫你哋唔好炒股票炒得咁興奮,點知一開市嗰日就唔畀面咁照升,所以孫柏文相信,嗰晚中央有開會,決定第二日要跌,仲要係大跌。

孫柏文唔知今日會否歷史重演,不過就當呢篇文章係通告,就當大家已經be warned。

No comments:

Post a Comment