Wednesday, March 28, 2007

趁好消息出貨

噚日,孫柏文話過畫卡通片嘅意馬國際(585),可以繼續短炒。因為佢哋齣處女電影《忍者龜》,上個禮拜五開畫成為花旗國票房冠軍。不過,噚日意馬不單只冇升,仲要跌。睇番啲講意馬嘅分析文章,都有好多「醒目仔」話「趁好消息出貨」,所以令意馬有沽售壓力。

其實講真,孫柏文以前都係呢類型「醒目仔」,記得03年,當時Pixar嘅《Finding Nemo》就嚟上畫。因為上畫之前,Pixar已經升咗好多,所以我就喺《Nemo》上畫嗰日拋空Pixar,諗住最少都可以因為有班人會「趁好消息出貨」,搭順風車。不過,我心底裏諗,邊到會有人睇呢齣戲,講一條魚啊大佬,it's about a bloody fish!

之後禮拜一,真係有輕微沽售壓力,不過我冇平倉,最後由貪變貧。因為Pixar股價之後節節上升,「醒目仔」嘅我就咁中招!

No comments:

Post a Comment