Friday, April 27, 2007

迎熊貓 點回禮

早排,孫柏文講過有隻喺德國叫做Knut嘅北極熊大熱,不過就累死咗隔籬隻熊貓。 咁啱得咁蹺,祖國噚日送咗一對熊貓嚟香港,可惜香港市民對熊貓嘅來臨好似唔係好熱烈歡迎。大家可能會問:「點解北極熊就大熱,熊貓就被冷落。」上次都講 過,原因就係中國政府嘅保育政策成功,穩住咗熊貓嘅繁殖率,熊貓就好似90年代嘅科技股一樣,炒完晒之後價值下降;而北極熊就好似e家嘅原材料股一樣,因 為全球暖化而食中個浪,被炒起。

不過,我今日想講嘅唔係IT同原材料股,其實,今日孫柏文想宣布從今開始,會不定期咁做一個「如果孫柏文係特首系列」,就當為自己未來嘅競選政綱鋪路。雖然我仲未到30歲,距離《基本法 》要求嘅40歲仲爭十年多,除非中央釋法,釋到「四十歲」連我都可以做特首。

編號象徵前殖民地

講番正題,孫柏文在 此承諾,如果做特首,見到今次四川送咗兩隻熊貓畀香港,他朝一定回禮,所以未來香港嘅海洋公園會開個「應用生物科技中心」,研究點樣大量繁殖中華白海豚。 事成之後,回番兩條中華白海豚畀四川,同時為咗凸顯香港嘅前殖民地身份,兩條中華白海豚嘅編號,分別係「007」同「008」。最後,希望白海豚保育政策 成功,令到四川人民對中華白海豚,好似香港市民對熊貓一樣。

No comments:

Post a Comment