Friday, June 29, 2007

移民莫問出處(及去向)

今日,孫柏文再挺曾。

前日,我話過非常認同特首曾蔭權,走出來話要將特區打造成千萬人城市。雖然曾特首一講完,就有來自左中右嘅批評,不過我挺曾。有啲人覺得打造千萬人城市,係為咗好硬膠計劃經濟咁,要超英趕美,打造「國際金融中心」。

不過我挺曾嘅原因,只係因為我想有多300萬人,可以呼吸特區嘅自由空氣,把握自由空氣賦予嘅機會。

問題就係,點樣設計一個機制,可以甄選啲嚮往把握機會嘅人。今時今日兩個最大主流移民方案,就係「投資移民」同「技術移民」。

前日,我已經話過特區資金充裕,缺乏嘅係投資機會,所以嗰啲話有「投資移民」就會有多啲投資,所以支持「投資移民」嘅人,正硬膠。

我亦講過,因為政府決定乜嘢「技術」值乜嘢分數,一定出事,一定揀錯。所以話要政府用計分制度,吸引「技術」移民嘅人,正硬膠。

篤爆啲硬膠方案之後。孫柏文當然要分享心目中嘅最理想移民政策。

聽我講之前,大家要問自己,我哋究竟要吸引啲乜嘢人來特區。我最希望吸引到嘅就係年輕版李嘉誠、黎智英等移民。

佢哋當年來港,冇錢、冇學位(所以以上兩個政策正硬膠),再諗深一層,佢哋當年來港嘅一刻,連未來想做邊行,會走邊條路都唔知。即係等如佢哋係「三冇」分子,冇錢、冇學位、冇方向。而喺獅子山下,打造香港神話嘅人,就係呢班上百萬嘅「三冇」分子。

佢哋冇嘅嘢雖然好多,有嘅嘢可能只得番一樣,不過就係呢樣嘢令特區有今時今日。呢樣嘢就係「飢餓」hunger,佢哋就係「好飢餓」hungry嘅人。前日講過,不過今日重申,對機會「好飢餓」,對知識「好飢餓」,對向上爬「好飢餓」嘅人,就係我想見到成為我哋嘅一分子。

咁當年嘅移民政策,點解可以成功甄選 呢啲「飢餓三冇」分子來港呢?年輕嘅《金手指》fan屎,我哋以前有個叫做「抵壘政策」嘅甄選移民機制。「抵壘政策」,就係不論你以乜嘢方法來港,只要你 能夠到達市區,就可以攞身份證,融入社會。即係話,「抵壘政策」嘅神髓,就係殖民政府提供一個24小時任何時間,你都可以考嘅「入學試」。

你可以憑機智聰 明,去玩弄官僚漏洞,成功抵壘。

又可以憑超卓體能、無比勇氣,跳進后海灣避鯊魚,就算唔係機智過人,都可游水過來,成功抵壘。

所以,當年可以成功通過抵壘 政策考驗嘅新移民,差唔多可以話係智勇雙全,香港有呢班人,真係唔發都唔得。就算「三冇」,都出奇迹。

下個禮拜,做完第二季金手指貼士表現總結之後,
孫柏文就會分享我嘅移民政策。既可以捕捉抵壘政策嘅平等機會、莫問出處及去向嘅移民「入學試」神髓,又可以盡量減低,新移民做嗰三樣我哋最驚嘅嘢──就係去打劫、攞綜援、用醫療。到時準備鉸剪,相信你一定想剪低。

2 comments:

  1. Pak Man

    前文你提到:會解釋點樣吸引啲冇錢、冇學位,年輕版李嘉誠、黎智英等 嘅移民

    但睇完你篇文,好似都冇講乜野方法。話時話,最好有方法搵到年青版:亞Bill,Steve,Larry, Sergey, Jerry 等等

    希望唔駛再實施抵壘政策,係邊境鐵絲網放生電,放地雷,養狼狗,增加Gurka。我驚最後淨得葉繼歡,張子強,季炳雄,Rambo,先至黎到香港

    ReplyDelete
  2. Ran out of word count.

    Had to continue next week.

    But, yes. I understand we cannot have抵壘政策 again. It is way to violent and inhumane. = )

    Don't worry. My plan should make sense. And it is open to amendments.

    ReplyDelete