Friday, July 06, 2007

兩個蘋果 只能揀一個

孫柏文有一個大學同學叫Gabriel,喺矽谷Silicon Valley做嘢。喺對上周末,Gabriel打電話畀我,劈頭第一句話:「Pak Man!你要幫我去搵你老闆肥佬黎!」我:「咁大鑊?唔好啩?」

Gab:「I don't care,我今日排咗好耐隊先至買咗部iPhone。返到屋企就試吓,求神拜佛可以睇到中文,因為我買部機番來,都係想可以隨時上網,特別係上你哋個《蘋 果》網站。」

我:「咁得唔得?」

Gab:「得!Load到《蘋果》網站,我都唔知幾鬼開心。」

我:「呢個我都知。我嗰日經過老闆辦公室門口,都見到台灣 《蘋果》,攞咗幅iPhone上《蘋果》網嘅相做A1。」

Log in唔到點算好

Gab:「不過上到《蘋果》網,都睇唔到 《蘋果》囉!作為一個海外讀者,係要訂閱,跟住就要log in先至睇到《蘋果》。問題就係用iPhone log in唔到《蘋果》網!」跟住Gabriel就一輪咀講話平時html log in,蘋果iPhone就會喺畫面爆出個keyboard,不過因為部電話睇唔明《蘋果》網用嘅JavaScript,所以冇爆出keyboard,咁就 不能登入《蘋果》網。試咗好耐都唔得。

Gab:「你明唔明我講乜嘢?」

我:「唔係好明啊大佬,hung over囉。不過應承你我會搵個方法同佢哋講。」

Gab:「我訂咗《蘋果》網差唔多十年,到8月續期嘅時候都未搞掂嘅話,就等如迫我喺iPhone或《蘋 果》網揀一個!」

我即刻答:「咁你梗係一定keep住《蘋果》網啦!」

Gabriel下一句說話,就無關痛癢,所以我亦選擇喺呢度結尾。不過點解要強迫啲 人,一定要喺兩個蘋果之中,揀一個?

後記:孫柏文翻查過嗰份台灣《蘋果》,發現相中,上咗《蘋果》網嘅iPhone,其實係未登入網站。

4 comments:

  1. most HK websites suck.
    try three.com.hk, if you are so lucky to be a user, it sucks more.

    for some strange reason HK websites have a different set of requirement for security/etc.
    it just takes a lot longer to load or doesnt load at all. esp those bank(-cheque)s.

    ReplyDelete
  2. Maybe their servers sucks.

    I have no idea.

    But I think a big problem is that the boss in charge of these websites, don't use it themselves.

    They would see a website demonstration by the Web team, on the web team computer that has all the plug ins downloaded. And then thinks it is acceptable.

    If you are not using the site, then FOR GOD's SAKE, please do not grant them the any power in what is good or bad!!!! arrggghhh

    ReplyDelete
  3. 點解各位可以直接認為問題一定係出在蘋果網? 如果電腦上各種internet browser都可以login蘋果網(我未測試過架)而祇有iphone睇唔明個JavaScript,咁應該係要iphone去改去更新先o岩喎...java又唔係蘋果網發明o既...

    ReplyDelete
  4. To branco,

    good point.

    So whose on the phone right now from Next Media calling Apple Inc about Java compatibility.

    So are there any move to use a different type of login, say html instead of Java...

    The question is this

    Are you interested in assigning blame, OR LETTING YOUR CUSTOMERS LOG IN?!?!?

    hahahahahha

    But u do have a point. It should be iphone's problem

    ReplyDelete