Monday, August 06, 2007

債市心已停 百富勤翻版?

如果大家有睇花旗財經台CNBC,都應該知佢哋有個前高盛、做過對冲基金經理嘅主持人叫做Jim Cramer。特區凌晨時分,紐約禮拜五2:45pm,孫柏文喺 屋企睇CNBC,就見到Cramer進入瘋狂狀態,破口大罵聯儲局局長伯南克。

大罵原因,原來Cramer從眾投資銀行嘅頭目口中,聽到花旗國嘅債市,已 經到達心臟停頓嘅狀態。Cramer要求聯儲局立刻放水,如果唔放,佢怕投資銀行將會血流成河。

大家可能會問:「究竟債市停頓有幾大鑊?」如果大家要明有 幾大鑊,首先就要知道投資銀行點幫啲公司出債券借錢。第一步,投資銀行會同想借錢嘅公司傾還款條件、利息等,達成協議之後,投資銀行就會保證嗰間公司,一 定可以借到錢。間公司亦同時會開出稱為「債券」嘅借據畀間投資銀行,投資銀行承諾包銷。所以投資銀行亦被稱為「包銷商」。

投 資銀行賺錢方法,就係將啲借據再賣畀投資者,從中收佣。

包銷商做咗債主

不過如果投資者唔肯買啲借據,投資銀行因為應承咗包銷,所以要自己硬食。不過,因為投資銀行啲資金 未能回籠,所以唔可以再幫其他企業借錢。呢個情況就等如債市心臟停頓,特區嘅百富喺97年都發生過。今日就為大家提供當年百富,同今日啲投資銀行嘅對比。 (見附表)



後記:大家要記得,97年百富輸咗2.6億美元執笠。即係,借錢畀百富做生意嘅銀行,都只係輸咗幾億。今時今日啲投資銀行,已借出但未賣出嘅包銷債券額,達到5000億美元,借錢畀佢哋嘅商業銀行(incl. HSBC)又會點?

大家要知道,直至禮拜五,所有花旗國投資銀行為自己出嘅債券買賣價,已經反映「垃圾評級」, 等如市場相信啲投資銀行會執笠。大家明白點解Cramer要聯儲局立刻放水啦!

7 comments:

  1. 你這個資本家的走狗,究竟覺悟了沒有?還在做無產階級的敵人,你知不知羞?

    你叫人買和黃(7月初),之後又改口(7月中),究竟你是為誰辦事?你們這些資本家的走狗,不是每天都說消費者是皇帝嗎?為甚麼你現在又將消費者當傻瓜?

    資本家對你施捨了甚麼?還是快點覺悟,認清楚自己的階級身份!

    ReplyDelete
  2. In early July. I said 3 is saved.

    In mid July, I said that Hutchison could have some of these questionable securities. Because their treasury is so active in trading.

    Even Canning Fok once boasted that their capital cost is lower than their investment returns, which means that they also participate in a carry trade of some sort.

    23rd of Aug is when Results come out. Hope fully

    1. 3 is ok
    2. They did not invest stupidly.

    Once again. I stand by my call on Hutchison.

    ReplyDelete
  3. "Stand by my call on Hutchison"

    你知不知道,這句說話已經出賣了你資本家走狗的身份?

    你不是天天叫人買白銀嗎?看得出你是有覺悟的人,知道剝削的存在,為甚麼你又叫人買和黃?

    和黃是甚麼?它是李嘉誠設下的一個剝削陷阱!患得患失的無產階級,將勞力成果交到資本家的手上;像你這些資本家走狗,又教普羅大眾將手上僅有的送給財閥,換來的只有跟廢紙無異的股票。

    資本主義的是本質就是虛妄!勞力變成奴役,多得你們這群中間剝削者和你們的主子。

    我鄙視你這種明知真相仍在助紂為虐的幫兇!你要知道,幫兇和主謀,在階級鬥爭之中的罪同樣的大!

    ReplyDelete
  4. PacMan

    恭喜你, 你終於找到 "心中有一團火"的人了! 還是 "Towering Inferno" 潻 :-D, ho ho ho

    ReplyDelete
  5. The man does seem to be lit somewhere...

    ReplyDelete
  6. 我想問下, hsbc身為次按的第二大債權人, 為什麼係現在的次按風暴下, 股價仍然會升呢?

    ReplyDelete
  7. Dear Cin,

    The market can stay irrational far longer than one can expect.

    or in fact, it can stay irrational longer than one can be liquid.

    hor hor hor.

    Anyhow, I still have my puts and I stand by my call...

    ReplyDelete