Thursday, August 23, 2007

和黃出業績 求神唔甩轆

今日,和黃(013)將會公布半年業績,孫柏文當然睇到實。大家作為《金手指》嘅 fan屎,都知道我會睇到實嘅原因,係因我喺舊年11月22日叫過大家「一注獨贏買和黃」。

當時,我叫大家買和黃,係因為和黃嘅3拋棄以前嘅硬膠收費模 式,收費方法進行文化大革命,卒之明白賣嘅只係「無線寬頻上網服務」。和黃改革嘅決心,甚至畀用戶可以用無線寬頻上網打電話同經互聯網send短訊,毋須 用原先吓吓計住嘅電訊服務。當今無線電訊界中,有乜嘢比起打電話voice同短訊sms更加「不可侵犯」、「神聖」,和黃揮刀斬呢兩隻sacred cows,足以證明佢哋嘅決心。

最緊要係從炒賣角度嚟睇,因市場覺得3G隨時會拖垮和黃,所以如果3G不但有救,仲大紅大紫嘅話,和黃就會大升特升。

冀和黃投資部 冇掂次按

建 議「一注獨贏」當日,和黃開市價係71.95元,而目標價係100元,有效期12個月。

今日,和黃最好係宣佈3嘅全球上客量突飛猛進,跟住仲要話上客費下 跌。只要EBIT好好睇睇,和黃就升。

不過,我對和黃係有憂慮。和黃上上下下嘅同事,出咗名「好醒」,而「最醒」嘅部門必屬佢哋炒嘢投資部。過去幾年,全 世界啲「最醒」嘅投資、對冲基金,好多都走咗去買包括次按債券等嘅衍生工具,所以求神拜佛,和黃嘅炒嘢部,千祈唔好甩轆,畀啲乜嘢「驚喜」我哋。

霍 建寧、陸法蘭,今日睇你哋點樣同一眾(包括李嘉誠)嘅股東交代!

撐扎鐵工人 拋空地產股

最後,離一離題。聽聞,職工盟李卓人成功籌款,有好多匿名嘅人捐錢,今後扎鐵工人罷工每日 有300元津貼。假設特區有3000個扎鐵工人,如果全面罷工,每日需要90萬元去維持。講真,如果我係一個對冲基金,我會每日攞90萬元出嚟,跟住只要 所有地盤停工,我可以拋空地產股,喺股市搵食。

No comments:

Post a Comment