Friday, September 28, 2007

伯南克點睇美滙走勢

花旗國國會裏面,有個國會議員叫Ron Paul。佢同孫柏文一樣,都係金銀信徒,絕對自由派。甚至可以話比我更堅定、hard core。佢相信聯儲局為首嘅紙幣狂魔,最終會摧毀美元購買力,令唔識玩財技、慢慢儲錢嘅花旗國老百姓被劫。

更令識玩財技嘅人,被迫參與炒賣活動,因為喺美元購買力不斷被削弱嘅世界裏面,唔走去借錢進行投機活動,唔借錢去盲目投資,就只有死路一條。

放心沽美元

上個禮拜,聯儲局減息之後,聯儲局主席伯南克走咗去國會,接受議員問話。其中一個有份去質伯南克嘅議員,就係Ron Paul(我已經將呢段對答放上我嘅blog度,你哋自己去睇睇)。

輪到Ron Paul發言時,佢就好似一個典型白銀戰隊隊員,係咁鬧聯儲局濫發鈔票,令美元滙價每況愈下,更令石油、食物、原材料價格上升。

不過,就算拳拳到肉,因為始終都係個問話,Ron Paul鬧完之後,就問咗條問題作結。Ron Paul:「道德上,令美元價值大貶,係啱定係唔啱?」
伯南克答:「美元價值對我嚟講,就等於美元喺花旗國本土嘅購買力,亦即係通脹率。通脹率仲受控,而聯儲局會繼續專注留意通脹率。」

即係點解?伯南克喺答案中,基本上話:「美滙跌到仆直都冇問題!沽美元啦!」大家可能會問:「咁通脹率失控嘅話又點算?」如果你咁問,我就要用隻金手指篤醒你,因為石油、食物、原材料根本唔喺聯儲局留意嘅「核心」通脹率裏面。「核心」通脹率就係CPI ex inflation,所以一定冇事。大家放心沽美元啦!

No comments:

Post a Comment