Thursday, October 25, 2007

Apple季度業績點睇

噚日凌晨時分,花旗國蘋果Apple Inc出第四季度業績。好勁,盈利升67%,成隻大陸國企咁。盈利同收入主要來源,係iPod、電腦Mac機繼續熱賣。不過,對股東最厲害嘅,一定係出名一向提供保守業績預測嘅蘋果總裁Steve Jobs,居然大力踢高08年第一季度盈利預測。唔怪得蘋果嘅股價喺出業績後數秒鐘之內飆升。

iPhone賣咗110萬

當然,買咗蘋果股票嘅fan屎,最信Jobs「遠景」嘅投資者,喺今次業績報告中最留意嘅產品銷售情況,就一定係iPhone手機。iPhone喺6月尾推出,第四季度就係第一次有全季銷售報告。至於iPhone,就賣咗110萬部,好勁。

喺iPhone推出初期,有啲比較樂觀嘅分析員,仲話可以好快一年賣超過1000萬部。孫柏文覺得絕對可能。

其實,iPhone面世以嚟,我只係聽過兩個人,真正令我覺得iPhone有啲隱憂。第一個就係位叫做Maddox嘅花旗國blogger。大家如果對佢嘅見解有興趣,可以google吓「Maddox」呢個字,第一個搜尋結果就係佢嘅網站。相信可以啓發大家。

第二個講出理據,令我覺得iPhone有啲隱憂嘅,就係早排我有幸同佢傾偈嘅流動電訊業前輩。佢嘅工作就係Director of Future Services,即係要研究流動電訊未來服務。原先,一聽到佢嘅工作範圍時,我真係好想問問係咪研究緊一種可以殖入十幾歲年輕人身體嘅晶片。

呢隻晶片,將會24小時量度血液中,酒精、尼古丁或其他化學物質嘅濃度。晶片一旦發現以上物質,就會即時寄出短訊畀該位年輕人嘅家長。肯定熱賣!不過,我唔夠膽問。

死穴不能單手操作

講番iPhone。前輩話iPhone嘅隱憂係不能單手操作。特別係短訊,用戶好難用一隻手打短訊。喺歐洲、尤其是意大利,一定會係個問題。其實,今時今日每年全球售出超過10億部手機。iPhone要一年賣1000萬部,都只不過有1%市場佔有率。所以,iPhone就算唔解決不能單手打短訊嘅問題,未來呢幾年嘅銷售量,都應該節節上升。Apple Inc繼續有運行。

3 comments:

  1. 仲有一樣嘢,iPhone賣去全世界,都有一個通話費分享協議,仲有Wireless iTune Store一大堆嘢,查實Apple喺iPhone度吸嘅水相當多。

    呢樣特殊優勢,係Nokia等公司所無嘅。

    ReplyDelete