Tuesday, November 06, 2007

聯儲局 12月必減息

上個禮拜,花旗國聯儲局減息。呢個舉動連牛頭角順嫂都預咗。金融市場參與者關心嘅,唔係當日有冇息減,而係喺未來會否繼續減,特別係12月,咁就要睇吓佢哋會議日出嘅聲明。

啲市場參與者,特別係嗰啲「專家」,睇完個聲明之後,話聯儲局覺得已經冇需要再減息。「打擊通脹」又再次成為首要目標。孫柏文都有睇過份聲明,反覆思考後,發覺呢啲「專家」嘅分析完全冇錯。聯儲局真係想大家覺得:佢哋已經決定冇需要再減息。

不過,我同時發現,聲明嘅語氣似曾相識。聲明當中,最令人覺得,佢哋已經決定冇需要再減息嘅一句係:「The Committee judges that, after this action, the upside risks to inflation roughly balance the downside risks to growth.」特別係用咗balance呢個字,去形容通脹風險同衰退危機已達平衡點。平衡,即係冇需要再做嘢。

誠信一失金爆升

點解我會話似曾相識?原來02年11月6日,格林斯潘主持嘅聯儲局,亦有用balance呢個字。佢哋當日議息,決定減息半厘,由1.75%減到 1.25%。我絕對相信,當時格林斯潘用balance呢個字,唔係因為佢真係覺得冇需要再減息,而係為咗振奮各界信心,惟有硬着頭皮,畀全世界一個「已到谷底,反彈在即」嘅感覺。

當時,好多人話睇死格林斯潘未減完息。最終,經濟繼續有問題,格林斯潘惟有「今日的我打倒昨日的我」,喺03年再減息,減到 1%。

大家可能會問:「02年聯儲局用咗balance呢個字,都咁多人睇死未減完息。最後真係未減完。聯儲局咪面對好大嘅誠信問題?」問得好!大家作為《金手指》fan屎,都知道,如果印紙幣嘅聯儲局失誠信,上帝賜給人類嘅貨幣黃金,就會冒起。如果大家睇吓黃金嘅十年走勢圖,就會發覺,黃金就係喺02年 11月升穿320美元一盎斯嘅多年阻力位。一直升到今日。

伯南克嘅聯儲局,將會面對同一厄運,嚟緊嘅幾個禮拜,會有不斷嘅壞消息湧現。啲壞消息仲要係從紙幣制度心臟地帶嘅銀行業湧出,到12月初,聯儲局必定要繼續減息。紙幣制度誠信破產,黃金、白銀就只會繼續升。對上幾年,啲人買金銀係出於貪念,上個禮拜,我哋卒之正式進入「買金銀係出於恐懼」,出於貨幣貶值恐懼嘅年代。

No comments:

Post a Comment