Friday, November 02, 2007

拋空輸到冇錢買餸 點算?

今晚,花旗國聯儲局議息。如無意外,應該減息。大家作為《金手指》嘅fan屎,都應該知道孫柏文除咗叫大家「一注獨贏買」白銀同中油香港(135)之外,仲叫過大家「一注獨沽賣滙豐(005)」。

如果今晚減息,銀行股、特別係對國際融資市場非常敏感嘅滙豐,就應該升。沽咗滙豐嘅fan屎,就同我一樣暫時繼續輸錢。

輸錢,大家都唔想。不過因為想賺錢,而承受風險,輸錢絕對係一個可能出現嘅結果。所以,投資界往往想發掘一啲必勝嘅投資項目。必勝嘅投資,番鬼佬叫做 arbitrage,中文翻繹成為套戥。

今時今日,大家可能會話「套戥」好容易搵。求其打開《蘋果日報》財經版,睇吓邊一間公司隻H股落後佢嘅A股就得啦。

我今日想同大家講,特區其實有個仲穩陣嘅套戥形式投資項目。大家可能會問:「咁着數?」冇錯!就係咁着數!仲要如果有人嘗試打破呢個套戥投資,就會有好多董建華式好心做壞事嘅人,出嚟幫你護航。呢個咁着數嘅套戥投資,就係如果你喺政府私有化領匯(823)之前,租咗舖位做酒樓。

偏離需求就可套戥


今時今日,任何一間酒樓嘅收費都係跟市價,即收入跟需求情況。不過,如果你喺領匯嘅商場租咗舖,咁你面對嘅租金成本就會遠比市場低。到時候,你根本毋須自己落手落腳經營酒樓,只要你外判就可以。

外判商就會以市值租金,畀錢你,你跟住交平租畀領匯就得。如果領匯想直接租畀外判商,繞過你呢個中間人,你只要搵幾個「社會運動家」番嚟。將「打壓領匯」嘅工序外判畀佢哋,佢哋就會好有效率咁安排啲撈油水政客,同埋啲貌似記者嘅「翻印新聞稿社會主義機器」出嚟反對領匯。幾開心啊!

講番輸錢。早幾個禮拜,隔籬馬經版嘅高乘駿兄話,有個賽馬日身邊朋友問佢,騎師白德民冇馬贏,係咪變咗我「白銀文」嘅大佬──「白果民」?白德民係咪「白果民」我就唔知。不過,以前我跟老竇入馬場,散場時老竇就會叫我「白果文」。「白果文」、「明燈」都係有異曲同工之用。老竇笑話,如果我已經成家立室,分分鐘每個賽馬日都輸到冇錢,要問大耳窿借錢買餸。

不過,以今日嘅融資科技,大耳窿已經冇市場。因為大家只要申請張領匯信用卡,就可以喺領匯旗下嘅街市購買「買餸現金券」。仲要九五折。所以如果你都係「白果X」,都係申請張安全啲。

2 comments:

  1. Pak Man,

    Most Tenancy Agreement in HK do not allow subletting la!

    ReplyDelete
  2. Does that mean it doesn't happen under the table?

    woot woot! = )

    ReplyDelete