Thursday, January 10, 2008

為乜結婚要擺酒



上個禮拜,孫柏文同大家分享過做婚宴節目主持人嘅經驗。我話過做主持人,最好就係當婚宴為一個國家級晚宴,新人父母為兩國元首,而主持人嘅我就係個佢哋唔熟識嘅低級外交官。即係當晚嘅節目應該老少咸宜,小心駛得萬年船咁平平淡淡。

從經濟學角度,揀婚宴主持好易出錯嘅原因,係因為新郎冇乜經驗。有如一個冇仇報嘅股市初哥一樣。

冇人識就係成功


有如當年一位曾經做過世界盃決賽球證咁分析:「如果歷史書冇特別提起邊個係當日嘅球證,而淨係記得兩球隊嘅人,個球證就算成功。」我覺得做主持人一樣。

好多fan屎都同我一樣,覺得今時今日啲婚宴節目已經走火入魔。諗啲節目出嚟,純粹為咗娛樂(後生仔女)賓客,唔係去鞏固婚禮、婚宴嘅功能。婚禮、婚宴嘅功能係乜?從人類學角度嚟講,就係對新人以高姿態,話畀佢哋接觸開嘅社區知,佢哋已經畀人mark咗,想擇偶唔該過主。

唔擺酒係咪唔得?我諗最少都要喺啲互聯網社區網站,例如facebook,話自己結咗婚,等所有你識嘅人都知。

結婚擺酒有錢賺

當然,「擺酒」呢個儀式,仲有其他功能。就係「被通知」嘅社區,走埋一齊送禮畀對新人。

仲記得,我以前股票行老闆話過,佢喺大學時,應承咗未來老婆,話一儲到錢擺酒就結婚。點知做咗成年股票行職員都未儲夠。後來女方施壓,舊老闆惟有諗辦法,最後決定向公司借糧,諗住有排還。點知,擺完酒,數一數禮金,發覺有賺。唔怪之得佢老人家可以做到股票行老闆。

No comments:

Post a Comment