Tuesday, February 26, 2008

07年白銀 = 90年滙豐?



大家睇得財經版,相信喺日常人與人之間嘅對話,都可能會講吓股票、投資。有時,除咗搵短炒機會之外,仲會更深入討論吓長遠投資嘅部署。

當然,講理財、長遠投資,日日睇理財版靚女,溫敏妮嘅《敏妮Talk》專欄,一定比睇《金手指》有用。因為本欄除咗啲爛gag之外,就只有為大家提供一盞能夠照亮黑夜嘅「明燈」。

優質投資唔使擇日

不過,2006年4月3日,孫柏文寫過以下嘅對話…

諗吓,你有冇聽過人講:「如果我喺1990年,某月某日,買滙豐就好啦。」你只會聽過人講:「如果我喺1990年,買滙豐就好啦。」


差不多兩年前我寫呢個對話,係想提醒大家,要買入繼而長揸一隻優質投資項目,係唔使擇日。試想像吓,喺1990年任何一個交易日買入滙豐,經過亞洲金融風暴、 dotcom泡沫爆破、沙士,到今時今日次按引發嘅金融危機,仲揸住滙豐就會肥仔。甚至比做「肥仔」更勁,做曾淵滄教授。

當然,當日我叫大家長揸嘅投資項目就唔係滙豐,而係白銀。

其他嘢跌佢卒之升

大家可能會問:「突然攞番嗰日寫嘅嘢出嚟,為乜?」係因為呢幾個禮拜,街邊經常撞到非常熱情嘅女fans,佢哋用充滿感激嘅眼神,同我話:「孫柏文,好在舊年我有跟你嘅建議,買咗白銀。其他嘢跌,佢卒之升啦!」

好多時,熱情女fans經過一輪讚美之後,就會命令企喺佢隔籬,唔係讀緊大學就係做緊嘢嘅仔女,幫我哋合照。

其實,睇番07年嘅銀價走勢,雖然波幅大,不過都算打橫行。今年,銀價就節節上升。唔通,幾年之後,就有人會話:「冇聽過人講:『如果我喺2007年,某月某日,買白銀就好啦。』只會聽過人講:『如果我喺2007年,買白銀就好啦。』」

07年嘅白銀,就係90年嘅滙豐?

10 comments:

  1. 又牙擦擦啦你.

    銀價RSI14呢幾日over70,每逢呢個時刻都會回一回.大家又有機會買平貨喇.

    ReplyDelete
  2. silver went crazy tonight...

    seems like it is late 05 early 06 all over again...

    ReplyDelete
  3. 栢文兄...你的緋聞對像”上海女股神”說有看你文章.>>留意下內容呀..免得影響形象!HSBC..發力!加油發力!發力!加油發力!近兩年HSBC公佈業績前都炒上的..但業績後卻急回..究竟今回如何..栻目以待.!!

    ReplyDelete
  4. 想問下,咁係咪仲繼續買入,抑或獲利?

    ReplyDelete
  5. 我都開始買白銀了. 希望幾年後升多些....

    support pakman 兄.

    ReplyDelete
  6. yes
    agreed with vc, not only the stock price, the interest rate of hsbc is very important. also, the cost of storage must be considered too.
    we can't simply compare a company with an element, silver. however i do believe that silver will continue to go up

    ReplyDelete