Sunday, February 03, 2008

後勤緊張 前線遭殃

噚日,孫柏文同以前股票行一個靚女舊同事食晏晝。當年我係分析員,佢就係日日對住啲客嘅sales。雖然我已轉做財經口水佬,不過佢仲係sales,只係啱啱轉咗股票行。佢話以下對白出街,就會同我去date,今日原諒我公器私用。

孫柏文:點啊你?好嘢啦!轉咗入去全香港最好嘅股票行。

靚女:原本真係好好,不過呢排好難做。

孫:What's wrong?

靚女:哎。都唔知道公司發生乜事,會計部、settlement、盤房受到好大壓力。啲back office一緊張起上嚟,我哋前線sales好難做。

你知,我賣好多結構產品畀啲客,咁以前公司一路對買賣交收都有指引。例如,關於「時間」嘅指引,就會話sales、盤房、交收等嘅每一步,應該喺某段時間內完成某啲工序。

好多時兵荒馬亂,自己又手腳慢,跟唔住啲指引嘅deadline,當然唔想,始終希望做得成買賣。聽聞,交收部聲稱唔夠人。成交量一升,後勤就打交,個個就按本子辦事,「最理想指引」變成金科玉律。上個禮拜,我就做慢一步,原本已同個客話做成咗買賣,點知後勤話違規,唔算數。仲要直接出電郵畀個客,話我違規所以先至做唔成交易。

孫:跟住點啊?

靚女:跟住點啊?可以點啊?俾個客鬧到瞓低,佢仲話要換sales。

孫:咁大鑊?

靚女:哎哎。總體上sales係一間股票行嘅靈魂。不過,任何sales都係可以取代,冇一個sales大過公司。喺後勤手忙腳亂之際,惟有一齊按本子辦事。今時今日,所有sales就算見到啲非主流、貼市嘅套戥機會,都唔會叫客買,費事做唔切。家個個填定form,做canned trades算。哎哎。唔開心嘅嘢唔想再講,咁你呢排點?

孫:嘩大姐!好彩轉咗行,做報紙撰稿員。股票行真係難撈。

2 comments:

  1. 孫先生:
    沒有想過你會到我的網頁呢。好驚喜。媽媽當然驚喜得哈哈大笑,覺得好好玩(她不懂上網,所以覺得尤其有趣)。謝謝你的留言。希望你以後還會常來吧。雖然內裡都是童言無忌的一派胡言。

    還有,媽媽叫我一定要跟你說,節目裡她最欣賞的就是你這個主持人。從前我總因為她隨著節目重播不斷重看而呱呱叫,現在倒不會,我會跟她一起看,在深夜的時候。

    祝大賺

    B.Y.

    ReplyDelete
  2. master shuen ...

    今次重手左....

    下次食硬都要話有d機會

    there is always uncertainty

    guys at our age should be more cautious about everything...

    ReplyDelete