Thursday, April 10, 2008

難搞廢物原來值592億

大家作為《金手指》嘅fan屎,都知道孫柏文成日搞爛gag。所以我相信大家見到今日條題「難搞廢物原來值592億」,可能會覺得我講嘅「廢物」,又係嗰啲次按債券。因為咁,所以我想首先澄清,今日講嘅「廢物」,真係如假包換嘅垃圾。

大家可能會問:「真正垃圾,真係可以值592億(港元)?」珍珠都冇咁真。

大家都知,呢幾年世界上出現原材料大牛市。好多以前「冇價值」、甚至乎「負價值」嘅嘢,忽然好值錢。情況好似擺喺我屋企廿幾年,嗰堆日對夜對、篤眼篤鼻,令孫媽媽煩擾嘅「垃圾」超合金模型,原來可以賣好多錢。

例如,以前原材料冇咁值錢時,啲人採礦往往只係攞走礦物濃度高嘅石頭。濃度比較低嘅石頭,就會留番喺個礦附近。如果你住喺附近,日日對住一堆堆嘅石頭,你都唔會開心。一個唔好彩,政府仲要你負責,要你搵方法搞掂啲石頭。

點知,因為原材料價格飛升,啲石頭嘅礦物濃度,忽然值得提煉。就係咁,廢物變成寶物,好多人問你買啲石頭。

其實,如果問大家當今世上最難處理嘅廢物,就一定係核廢料。根據《美國今日報》,花旗國聯邦政府嘅「審計署」,啱啱宣佈有一堆唔知道點樣處理嘅核廢料,原來因為鈾價由2000年賣7美元一磅,升至今時今日賣73美元一磅,所以呢堆核廢料變成價值592億嘅資產。

核廢料變發電燃料

根據資料搜集,呢啲核廢料以前好多都會用嚟做啲能夠穿過盔甲嘅子彈。今時今日,居然可以再提煉,用嚟做發電燃料,真係可喜可賀。

就係咁,畀咗個機會我教大家英文。以前細個打機做巫師,就有個魔法叫做「swords to ploughshare」,即係將用嚟鑄造刀劍嘅鋼鐵循環再用,變成用嚟耕田嘅鋤頭。估唔到,因為原材料價格飛升,到我大個之後,可以見到真人版。

No comments:

Post a Comment