Wednesday, May 14, 2008

天災人禍

噚日晏晝,孫柏文睇電視新聞報道四川地震嘅最新消息。除咗災區嘅圖片,電視台都講咗啲本地權貴嘅反應。其中就有特首曾蔭權,話會撥款賑災,攞三億元出嚟幫手。天災人禍,冇人想,所以幫得就幫,今次我絕對支持曾特首。

不過,噚日曾特首講地震時,話地震發生得非常「突然」。我聽到都呆一呆,乜有「唔突然」、可以預測嘅地震咩?可能呢排我為咗反對「計劃營商法」(又稱競爭法),日日打政府,所以對特首嘅說話反應有少少過敏。

支持曾特首撥款賑災


噚日,上海交易所就宣佈66間同四川有關係嘅上市公司,啲股票要暫停買賣。港交所就話冇需要強制停牌,因為啲公司本身都冇要求停牌。法新社就話上交所停牌嘅原因,就係因為上交所嘅職員,冇辦法聯絡到啲上市公司。

睇完法新社嘅解釋,我就諗,如果我間四川公司喺港交所上市。經過地震之後,我想暫時停牌,點算吓破壞有幾嚴重之後,先至復牌。不過攞起電話,冇 dial tone。點先至可以聯絡到港交所呢?聯絡唔到又會點?

仲有,好多人話地震就只係十幾秒,又喺禮拜一已經發生咗。所以喺噚日禮拜二嘅股市買賣,股價已經反映咗呢次災情。我話肯定冇咁快,一定要睇埋政府反應。因為呢場災情,小則影響貨幣政策,大則影響領導人管治權威。一旦好似花旗國政府,對於新奧爾良打風嘅反應,真係可以對黨有好大影響。


滙豐大你唔識會計制度


星期一滙豐宣佈佢喺花旗國嘅業務撥備比預期少,由原先預期嘅40幾億美元下降至家嘅32億。有個叫Vinke嘅人就話,滙豐冇做夠,應該撥備三百億。

如果你係滙豐嘅管理層,見到有條友喺度阿吱阿左,你會點做?話滙豐已經做得啱?抑或係講滙豐將來有好好嘅前景?定係當佢透明?不過滙豐嘅管理層用咗最有效嘅方法,就係好似中學生咁話你唔明,唔識會計制度。滙豐管理層Flint 話現行會計制度之下,滙豐唔可以學Vinke咁做(We wouldn't be permitted by current rules to account for our loan book in the way Knight Vinke suggests we should.),直情當佢流,當佢低能。孫柏文只可以話,滙豐果然勁!

No comments:

Post a Comment