Thursday, May 15, 2008

有線電視 呂炳權

呢幾日,相信大家同孫柏文一樣,都係繼續留意四川地震新聞。噚日,我話過地震呢單嘢,啲股價仲未反映呢次災情。因為唔好話究竟政府有乜反應、有乜嘢政策出台,其實,呢次災情有幾嚴重,就連政府都未知。

噚日我亦講過:「呢場災情,小則影響貨幣政策,大則影響領導人管治權威。」有fan屎噚日來信,話地震係不能防預嘅天災,四川又唔係地震活躍區,只要政府嘅救災工作,令人覺得佢哋係全心全力,管治權威應該冇事。

地震仲有下文

救災工作做成點,係未知之數。不過就算係100分,相信都會有好多人,永遠仇視政府,同政府一路以嚟嘅政策。點解?畀條方程式大家睇,你就會明──

豆腐渣學校 + 地震 + 一孩政策 = X。

作為家長,X又可以係乜呢?

噚日,有線電視記者呂炳權,喺四川現場瓦礫中,即時訪問個被困嘅小朋友。呂炳權被人抨擊,因為個小朋友不斷要求飲水,呂炳權就冇畀水佢飲。有線電視最後澄清,話附近救災嘅工作人員因為怕被困嘅人有內傷,不適宜飲水,所以唔准呂炳權畀水個小朋友飲。講真,好彩我喺傳媒只係個財經口水佬,因為如果係我對住個小朋友,唔好話係水,個小朋友要兩飛煙,我都會畀佢。

2 comments:

  1. 有無得放段片上來睇?

    Youtube找不到 ...
    Thanks

    ReplyDelete
  2. http://lavendercheung.blogspot.com/2008/05/blog-post_2879.html
    張宏艷也寫了一篇。

    ReplyDelete