Thursday, June 19, 2008

「白銀拉登」重出江湖?


各位白銀戰隊成員,孫柏文作為白銀戰隊隊長,今日有重大嘅好消息。我哋白銀聖戰軍嘅精神領袖,可能重出江湖,又披甲上場再同濫發鈔票嘅紙幣狂魔決一死戰。

咁究竟呢位「白銀拉登」係邊個?就係70至80年代,大手買入白銀,睇住銀價由1 美元1盎斯,升至50美元嘅亨特兄弟Hunt Brothers。當年佢哋見到花旗國總統尼克遜,因為濫發鈔票,不能維持美元同黃金掛鈎嘅關係,決定脫鈎,推斷美元會不斷貶值。又因為當年喺花旗國擁有黃金係犯法,所以就決定買入白銀去保護自己手上資產嘅購買力。

最初,佢哋只係買實貨白銀,非常小心。點知後尾衰貪心,進入期貨市場,借錢炒白銀。買貨之多,令政府有藉口立例禁止任何一個單位持有咁多貨。亨特兄弟被迫嘔番啲白銀出嚟,最後仲要被美國政府控告操控市場,最終要宣佈破產。

雖然家族有一兩個成員喺嗰役破產,不過家族嘅生意就繼續運作。佢哋嘅家族生意,就係開採石油,公司叫做Hunt Oil。大家都知油價近年係點,亨特家族仲有大把喺手。

賣家族資產降風險

上個禮拜,亨特家族就將冇上市嘅Hunt Oil成功賣出,作價42億美元。已經有人推斷,淨係為分散風險,又遇上好多以前被譽為好安全嘅投資工具,例如AAA評級嘅債券,其實都唔安全。亨特家族絕對有理由重返白銀市場。

噚日同利世民傾過,雖然佢話亨特家族應該見過鬼怕黑,唔會再買白銀。不過我相信佢有咁嘅推斷,只因世民當年喺花旗國北部讀大學,對亨特家族呢啲德州人嘅脾性唔清楚。德州人係啲咩人?現任花旗國總統布殊就係最好例子。

當年佢老竇下台之後,出訪科威特。薩達姆派人想刺殺老布殊。雖然失手,不過小布殊絕對冇忘記嗰個想郁屋企人嘅仇家。之後係點,我毋須再提。只能講句,對於德州人嚟講,家族報仇,廿年未晚。

2 comments:

  1. 白銀戰隊隊員報到.

    信心沒有動搖. 一直持有實白銀.

    我老婆見到一堆廢鐵在家(因實銀會氧化,變黑,樣子實在不好看. 但佢知是白銀的). 佢問要不要放在保險箱. 我說:"不用. 放在家,看一看也是開心的."

    ReplyDelete
  2. ooh ooh ooh!

    If Hunt Brothers buys silver again

    hor hor hor

    rich man we will all be.

    ReplyDelete