Friday, June 20, 2008

陳慧琳同財經節目

禮拜二晚,孫柏文同個博學多才、冰雪聰明嘅朋友傾電話。對話中,有機會分享我喺《蘋果日報》返工要思考嘅問題。特別係吸取喺報紙撰文、電視做節目、網上寫blog等提供內容嘅經驗。我喺每個交易日4:30pm,《蘋果日報》財經節目《你貼股 我教路》裏面,作為content provider,如何提高觀眾即場參與同interaction。

我個朋友都喺傳媒工作,但係工作範疇係單向傳媒,除咗收觀眾啲來信,絕對冇 interaction。唔知佢係咪俾我悶親,想轉話題,突然間話:「唔好講咁多,聽晚我帶你去實地考察,睇吓content provider同觀眾interaction嘅case study。我今晚講,你都唔會明。你要自己去睇先至知。」
我第一個反應:「係咪咁勁呀?我去過電視台、網上電台做嘉賓,又主持網上節目,你呢個單向傳媒人,究竟識唔識o架?」

禮拜三晚,我揸車接嗰個朋友,問佢去邊,佢答:「紅磡火車站。」我再問:「唔係要返大陸啩?」佢答:「去紅磡體育館。」冇錯,朋友就係帶我睇陳慧琳最後一場演唱會。

從演唱會領略互動


講真,去一場演唱會,真係領略到乜嘢係同觀眾interaction。

呢個感受,喺正式演唱會之後最強烈。當陳慧琳嘅fan屎大嗌encore,燈好似戲院咁已經着咗,但陳慧琳走番出嚟再唱。真係好似啲股民,大嗌要求溫總理再搞資金自由行,總理又真係再搞。

不過最後,我都想恭喜陳慧琳,成功嫁出。我從未試過,因為一句說話,見到一萬幾千個香港人,自發性同一刻站起來歡呼。同觀眾interaction,我真係要向陳慧琳學習。

9 comments:

  1. 金手指先生:

    你就好喇 ... 揾到港女陪你看演唱會!係咪溝到港女?係就恭喜哂!

    ReplyDelete
  2. 孫柏文,還在天荒地老等你電話,原來你已愛上其他人,還和她聽演唱會。

    ReplyDelete
  3. hahahahha

    No No.

    I really thought I was going to some seminar on web 2.0 or something.

    But to be honest, I have not been to a concert at Hung Hom for over 10 years. It is much smaller than I remembered it to be.

    ReplyDelete
  4. 原來咁多港女明戀Pakman你 ...妒嫉呀,恨死隔離嗰宅男我呀 ...

    證明Pakman你有市場!

    孫栢文,勁!
    孫栢文,醒!
    孫柏文溝女叻到無得頂! yeah ... yeah

    Hor hor hor (栢文金牌式笑声)

    ReplyDelete
  5. 哈哈哈!咁即係咪溝緊or溝掂咗港女?

    ReplyDelete
  6. 咁你同邊位傳媒靚女去演唱會咁爽呀?

    ReplyDelete
  7. 我知我知,"傳媒+博學多才+冰雪聰明+web 2.0 seminar",係唔係
    XD

    ReplyDelete
  8. 仲要負責收讀者來信 XDDDDD

    ReplyDelete
  9. ho ho ho

    Who said it was a girl?

    It could have been a Queen.

    ReplyDelete