Monday, August 25, 2008

庸官邱騰華 再製「八萬五」

上個禮拜四傍晚,特區各油公司,因為收到香港政府發展及改革局(發改局)局長邱騰華命令,所以fax畀各大傳媒機構,宣佈喺禮拜五凌晨減電油價。冇錯!當立法會通過法例賦予行政部門有權控制油價之後,邱局長亦非常踴躍去行使呢個權力,為民請命。

減價後即冇得買


點知喺禮拜五凌晨,當油公司減價之際,喺紐約商品市場,每桶原油價突躍升5美元。原油價升,下游被勒令減價,後果會點?冇錯!油站價錢牌,確實顯示降低咗嘅價錢。不過如果你想買電油,根本冇得買,因為油公司封盤唔做生意。

唔信?你問你識嘅人,有冇人可以嗰日成功入油?冇呢。要去到禮拜六,紐約商品市場每桶原油價跌番6美元,油公司先至重售電油。

最離譜係油公司封盤呢件事當中,居然冇任何傳媒機構報道。離譜!強烈要求立法監管油公司賣油量!監管傳媒報道手法!

以上就係孫柏文「民粹政客」上身。不過究竟係邊個民粹政客,我就唔講,費事要列出幾百個名。禮拜五全香港都冇油賣的原因,係因為9號風球。不過如果我講埋呢樣嘢,就不是一個稱職民粹政客。

點都好,邱騰華已經百分之百證明佢自己係位為「今日過關」,唔理政府長遠管治能力嘅庸官。佢今日走出嚟領功,令市民覺得政府不但有權力,仲要有責任去要求油公司減價,將控制油價嘅責任攬上身。

到邱騰華走之後,呢個責任就會畀咗下個。邱騰華如果今日講真話,政府他朝就唔使麻煩。仲有,如果冇權力同責任控制油價,他朝邱騰華去油公司打工,都會冇人嘈。

壓油價樓價異曲同工

以前九十年代初,政府推出三成首期政策時,真正原因係為咗確保一旦樓市下滑,銀行體制唔會有事。不過當年,政府就好似邱騰華咁,唔講真話,仲要大大聲話係為「壓抑樓價」,為民請命。

點知就將「壓抑樓價」嘅責任攬上身,最後變成「八萬五」,亦造就「紅灣半島」事件。曾特首,同邱局長講吓啦!

No comments:

Post a Comment