Friday, February 06, 2009

有權鄭家富 窮人冚家富

好幾個月前,當股票日日跌到喊嘅時候,孫柏文因為見估值跌到吸引水平,就開始對啲心儀嘅公司進行更深入調查。亦因當時兵荒馬亂,我就更留意啲防守性強嘅公司。

講到防守性強,就一定包括啲富有特區特色,喺「利潤保證計劃」下嘅公司。因為當時商品,特別係油價亦大幅回落,我就將注意力集中喺用好多油、運輸類別嘅公司身上,最後選咗經營九巴嘅載通(062)。

咁做功課呢樣嘢,啲過往數據上網已睇到,不過要估未來會點,就一定要廣納意見。而睇載通,就令我走咗去問一個將軍澳嘅區議員。

「鐵路優先」有玄機

區議員一聽到我問關於載通嘅嘢,劈頭第一句話:「諗你都唔好諗,立法會有個新界東議員,係又鐵路優先,唔係又鐵路優先。佢不但覺得人人應搭鐵路,仲非常仇恨巴士。」

我問點解佢會咁憎啲巴士,區議員都話唔知,仲話佢連普通司機都憎,連最基本普通法嘅疑點利益歸於被告,都要蹂躪。我聽完冇買。

輾轉幾個月後,我終於知到點解。原來呢個議員好鍾意飛車,以前仲曾經被釘牌。當全人類都「鐵路優先」,馬路冇車佢就有得飛車。佢特別憎巴士司機嘅原因,係因為太龜速,阻住佢飛車,所以力主鐵路優先,趕走啲龜巴!

不過奉勸大家,如果你被告超速,又唔係律師加立法會議員,唔出庭聆訊,你就係新界東立法會議員鄭家富口中嘅「馬路上的計時炸彈」,疑點利益唔歸你,毋須審訊已定罪。

政府縱容700「計時彈」通街走 2008-11-29

鄭家富亦炮轟修例建議有灰色地帶,部分人「刻意唔收傳票,或收到但係話收唔到」。...

鄭汝樺回應稱,以行政措施暫時吊銷牌照,亦令司機無機會在法庭抗辯,牴觸《人權法》,做法不適合。但鄭家富批評鄭汝樺太保守。

不過如果你係律師加立法會議員,只要出張新聞稿、道道歉,就會繼續享有基本普通法人權。

真係太似淫照事件。有權超速鄭家富、窮人超速冚家富。

6 comments:

  1. 今次講得唔錯。

    ReplyDelete
  2. 既然有前科,即係話身為立法會議員,知法犯法,視法律如無物,這又與通訊地址未有及時更新何關,應即辭職退還駕駛執照以免危害其他道路使用者。不容轉移視線好似完全無錯,佢係咪民主黨人,黨主席快D做吓嘢啦!

    ReplyDelete
  3. 不過巴士的確係塞車一大元兇,
    唔少巴士路線同鐵路重疊,
    成日排隊埋站,
    同一時間有3部車等埋站,
    路面就佔用左30米,
    繁忙時間既紅隨仲要有10幾部車等埋站!!!

    ReplyDelete
  4. d人講一套, 做一套, 又用唔同嘅呎去量產其他人, 咁嘅人, 居然可以做咁耐議員, 係香港政府的悲哀.

    ReplyDelete
  5. 原因理由咁老屈的?

    ReplyDelete
  6. The great irony is the very human right (punishment only after trial) he wants abolished.

    Saved his ass in this case.

    He is a pious man, he should take it as a sign from god to back off his assault on basic human rights.

    ReplyDelete