Monday, June 22, 2009

監管改革死硬原因

天下政客一樣黑。大家見到孫柏文咁寫,可能會話:「你都選過立法會,咪即係一樣咁衰!」錯!我唔係政客,我同曾特首一樣都係政治家。仲因我自稱係政治家嘅時間比佢早,所以係佢師兄。

講番啲政客,例如李卓人,政客只有一個目標,就係選舉要贏。而要喺有自由傳媒嘅地方贏選舉,就一定要有錢。

跛腳鴨舉步為艱


因為選舉中,一定有傳媒機構會懶中立咁抹黑你,唯一能夠還自己一個清白嘅方法,就係自己賣廣告繞過傳媒「報道」,直接同選民講自己係點。呢個現象喺花旗國就最明顯。

就係因花旗國選舉要咁多錢,我可以話前晚花旗國奧巴馬政權推出嘅「金融監管機構改革」好大機會通過唔到。

點解?首先,奧巴馬已開始染有濃烈嘅跛腳鴨味道。佢剩番落來嘅政治籌碼,應該喺醫療改革度用盡(仲要失敗而回)。

佢將會成為跛腳鴨嘅其中一個主要原因,係佢一上任之後嘅「加大政府開資去救市嘅方案」,令財赤大到迫長息飆高,令花旗國人更難借錢,選民雖然唔可以好快通過投票箱直接懲罰佢,不過可以出年懲罰嗰啲支持過佢嘅國會議員。

不過更會令「金監改革」敗北嘅理由,係因監管啲監管機構嘅國會(參議院Senate)小組全部唔同晒。你突然話取消小組A監管開嘅機構,畀小組B管,小組A嘅議員一定反對。

都係錢作怪

每一個被機構監管嘅公司,都想被管得輕手啲,所以會捐錢畀有關嘅參議院議員。你突然將權畀咗人,即係斷人米路。最神奇係話將監管權力畀聯儲局。當你都只係將權力由小組中互調,利益都仲留喺參議院中,畀聯儲局就真係冇財路。

所以大家睇到冇監管權嘅眾議院 House議員好鬼熱情去支持呢個方案,不過到參議院就只得共和黨嘅反對聲音,民主黨議員就水靜鵝飛。

No comments:

Post a Comment