Sunday, August 09, 2009

因住俾人打!

每次被問關於點睇前特首董建華嘅政績時,我都會用我覺得係佢嘅三大德政作為我睇法嘅頭一段。

而董特首嘅三大德政,第一就係亞洲金融風暴中俾百富勤執笠,令胡亂投資嘅銀行家要面對自己做嘅決定衍生出嚟嘅惡果,花旗國嘅奧巴馬、布殊都冇董特首嘅勇氣。

其實,如果上次有救百富勤,我相信今次金融海嘯一定因有「出咗事,政府都會救我」嘅資金,逼啲金融機構管理層亂放債去追業績,令特區金融機構爆煲。

第二,就係肯接受立法會議員(雖然只係功能組別)嘅建議取消遺產稅,令人知道辛苦一生,可以將成果留畀自己心儀嘅人。

第三,就係將長期被政治力強嘅既得利益集團搵笨嘅公屋屋邨商場,一炮過將經營決定割離好鍾意用利益輸送,去換政治支持嘅政府。亦即係今日嘅領匯(823)。

過氣特首三大德政


今日講領匯,係因為前日有新聞報道,話抽水議員梁國雄帶租戶去領匯股東周年大會示威。咁帶啲咩租戶?有個要畀11000元租金嘅租戶話:「我欠領匯六萬六蚊租,仲欠銀行十幾萬債,領匯話我再唔還錢就要封舖,我又冇錢又冇用,死路一條呀。」

首先唔講佢係咪租霸,或佢嘅經營手法有冇進步嘅地方,佢欠債幾十萬,跟梁議員去「爭取」幾千蚊嘅減租係咪救自己盤生意最有效嘅一步?
梁國雄自己係咪又認為叫呢位租戶跟佢去示威,係救生意最有效嘅方法?

點都好,其實去股東大會,要求上市公司自減收入係非常危險。

其他時間,示威者數目遠超維護公司嘅人,不過股東會就唔同。

試諗吓,如果喺電盈股東會,我企起身要求減所有寬頻用戶嘅月費,你估我會唔會俾人打?

如果梁議員有 cojones,下次就要去電盈(008)股東會試吓,一路仲要大嗌:「電盈股東正一吸血鬼!」算啦,cojones始終唔係人人有。

No comments:

Post a Comment