Monday, November 23, 2009

金價破高位全因香港?

金甲蟲,係中文翻譯英文gold bug一詞而來,係一個用來形容熱愛黃金嘅人。佢哋熱愛嘅程度,直情似發燒,因英文bug一字,係有被病毒感染嘅含意。

不過,只深愛黃金,係不足以成為金甲蟲,因除咗愛金之外,一定同時要仇恨紙幣先得。嗰種程度嘅仇恨,係來自覺得印銀紙嘅各國央行,特別係花旗國聯儲局,秘密地運用通脹將儲錢者擁有嘅購買力,慢慢偷去。

佢哋覺得,如果唔係投資,純粹想保護購買力,唯一方法就係買一隻冇得亂發嘅貨幣,即黃金。佢哋又話,為咗令世人「棄金擁紙」,紙幣制度下嘅既得利益集團,會無所不用其極咁出術。

點出術?例如喺期貨市場長期冇貨喺手,都大額拋空。質低金價,令你覺得金冇運行。點解冇貨喺手,都可大額拋空?因為當你買咗,不過唔攞貨,佢就可以無限量咁賣。所以金甲蟲一直都話唔好買好多銀行都賣嘅「紙上黃金」。

好喇,到你買咗又要提貨時,就會出現一拖再拖現象。市場傳聞,話有啲歐洲銀行,因客戶要提取以公斤計嘅黃金時,因冇貨要向央行求救。當所有客戶得知原來啲拋空咗嘅銀行,根本冇貨時,就會「擠提」黃金。

大家可能會話:「擠提喺08年都發生過,嗰次都冇事使乜驚?」上次冇事,係因擠提銀紙,央行一開印刷機「無限量支持」就冇事,不過如果客戶係要擠提黃金,真係嘔都嘔唔到出來。

不過,最近孫柏文聽到一個消息,令我好不安。因為金甲蟲嘅安全底線,就係只要實貨黃金一袋落袋就冇事,不過如果啲金係假嘅,點算?

外國金甲蟲圈今期嘅熱門話題,就係用鎢(Tungsten)做餡,出面有層薄金嘅假金條。聽聞呢批400安士嘅金條,喺香港被鑑證師揭發,全數大約係5,000條,總重60公噸。而佢哋又提供咗個事件時間表,今日同大家分享。

09年中,傳聞香港政府為籌備機場金庫開幕,向啲幫我哋存貨嘅外國歐洲銀行要求提貨。

之後同年的9月,銀行冇貨要周圍撲(金價亦因此升破歷史高位),最後要英倫銀行出手先夠貨。

09年10月,鑑證師喺香港為一批大額金條做鑑證時,則發現大批假貨,貨源來自西方世界。另外,香港政府亦冇再提黃金或金庫一事。

為咗平息呢啲令人擔心嘅疑慮,我建議財政司司長曾俊華、香港金融管理局總裁陳德霖等財金高官,回答以下問題。

第一,香港儲備究竟有幾多黃金?第二,啲金現放喺邊度?第三,喺香港嗰啲有冇我哋自己驗證過?第四,可唔可以將啲金條嘅編號公開?等我哋睇吓有冇同出面啲「問題金」重疊。謝!

No comments:

Post a Comment