Wednesday, January 13, 2010

「和諧壓一切」概念股

問社會「和諧」係咪我國領導人嘅壓倒性管治方針時,孫柏文相信大家都會答:「連小朋友都識河蟹前、河蟹後啦!」


話雖如此,不過「和諧」作壓倒性管治方針,唔係我國必然嘅事。我哋嘅共和國,係一群以意識形態作號召嘅革命者,用血換番來嘅。建國之初,也自然以意識形態作壓倒性的管治方針,排政策次序「和諧」絕不行先。


到1978年鄧小平同志推改革開放後,意識形態嘅追求就開始淡化,以經濟增長作主線去達致社會「和諧」,亦慢慢佔到政策主流。


如果「和諧壓倒一切」係真,咁又有冇概念股可以炒呢?仲要係因以前意識形態打壓,行業雖有急速增長,股價因市場覺得政策有不明朗因素而有折扣,依家賣平咗呢?答案係有。


大家試諗下,胡溫領導下嘅共和國,面對單一次最「不和諧」嘅事件係咩?咪就係喺新疆想推翻主權嘅暴動。暴動,喺港英管治二十世紀六十年代,都因有人想推翻殖民政權而多次發生。咁從當年嘅事件睇,個政策教訓係乜?


根據我老竇轉述已故馬評家董驃嘅觀察,驃叔曾喺佢當年領導香港嘅清談節目《賽馬結果》中分享過,話當年暴動多數都喺夏天發生。不過一到入秋,馬季開鑼,暴動情況就會喺社會消失。


馬克思曾話過,宗教就係社會嘅鎮靜劑,不過來到我哋中國人嘅世界,根據驃叔所言,落吓注、賭兩手先係社會嘅鎮靜劑。


咁內地依家得一種賭博係合法,就係彩票,即特區人熟悉嘅六合彩式賭博。所以如果你覺得「和諧壓倒一切」係真,咁彩票股就係你要買嘅「和諧」概念股。


當然,有人擔心因政策變,彩票業會被打壓,話說八十年代廣州都搞過賽馬,後來都要執。咁我就話當年係改革開放初期,中央仲有唔少意識形態應作政策主導嘅革命者喺度,依家冇咁多。今時今日,「和諧」真係壓倒一切。


咁今時今日彩票業喺內地成交額又有幾多,據我電台拍檔火燎森話,就係大約1,000億元人民幣。係咪好勁?係。不過,大家要知道舊年我哋特區六合彩嘅投注額係64億元,即每人大約900元。


如果將數乘番13億人口,彩票業將會係過萬億元嘅市場,所以由1,000億元人民幣咁上,喺未來好多年後,仍可以繼續以雙位數字上升。政策就分析咗,數亦計過,咁你依家會點做?

No comments:

Post a Comment