Monday, May 17, 2010

慳電膽2之補貼小輪

前日,特區政府建議用公帑補貼離島居民搭小輪。一出聲,全場譁然。孫柏文已經好耐未見過政府呢啲「明益式」嘅政策出台,輿論會一面倒反對。ok,又唔係真係咁耐,對上一次係舊年年尾嘅慳電膽事件。上次嘅來龍去脈,相信大家唔需要我重複。咁今次又發生咗咩事呢?其實都好簡單。


一,小輪作為交通工具嘅吸引力每況愈下,以前搭船嘅人一係搭其他交通工具,一係就搬去唔使搭小輪嘅地方。


二,小輪公司見呢個情況,又因為有利益保證,就指定動作咁想加價。點知計過數,如果加價會更少人搭船。加價冇用,開一班船就蝕一班錢。


三,小輪公司見加價唔會有用,就當然諗減開支。最直接減開支嘅方法,就係將航班次數減少,令每班船嘅搭客數量增加。


四,呢部分就係大家睇唔到嘅嗰部分。啲離島區議員一聽到呢個消息,即刻為居民約見官員,同小輪公司代表,「強烈要求」維持航班次數。小輪公司代表望住官員話:「蝕本生意冇得做,遲早執笠,到時一夜之間突然冇船搭時………」


五,政府喺無計可施嘅情況下,唯有向「通天後備」納稅人開刀,用公帑接濟啲離島船民。


六,傳媒發現,親戚繁多嘅特首,又有屋企人喺小輪公司返工,即刻反射式咁嗌:「利益輸送!」政府捱轟,要人護駕。


七,呢part就係高潮,之前「強烈要求」嘅議員,喺政府最需要佢哋嘅一刻,有良知就變「快閃黨」,冇品嗰啲就要行出來,大大聲話:「叫咗政府唔好㗎啦!」跟住仲話長遠解決方法係,政府不如自己設立船隊!有啲更加話不如起橋!


離譜?係。起橋呢個建議,喺成本效益上雖然完全唔得,不過,如果你係個政客,唔係冇方法迫政府。方法就係要求自己代表嘅島,割離香港版圖,變成內地一部分,跟住就好似高鐵咁,同政府話,為國家和諧,特區唔變荒島,要起一條「日式冇人行」嘅橋(即如日本起嘅橋,最後都是沒有人行)。政府即時批600億元俾你!講真,如果小輪冇人搭,係應該減班次。如果唔夠客,都要補貼迫船開,淨係從環保角度都唔啱。唔服嘅話,你睇下小輪噴出來嘅廢氣。


如果一日一班都唔夠客,咪隔日先開,如此類推。冇人欠咗離島船民,請佢哋同佢哋啲議員代表自重。

No comments:

Post a Comment