Sunday, January 29, 2012

我有冇唔小心推低電視廣播股價呢?

上個禮拜四朝,我喺我個Apple Daily欄度同fan屎們分享過「無線頒金曲金獎俾林峰隻《chok》,係電視廣播(511)新老闆,特登來激D觀眾,去試探固定收視有幾堅固」論

我仲要話呢次係一次「國王的壓力測試」,stress test吓啲凝成固定收視嘅觀眾群反應。係一個好高明嘅管理招數。



點知...唔知係咪有電視廣播嘅股東唔get,搞到喺白南克宣佈2014年尾都唔加息下,全日恆指升幾百點,電視廣播當日以比平時多唔少嘅成交量、股價跌...

嗰日check過,電視廣播冇新聞、冇announcement、冇分析員講嘢...

我有冇唔小心推低電視廣播股價呢?





不過好彩,電視廣播嘅股價之後升番。haha

No comments:

Post a Comment