Monday, February 27, 2012

情人節: 我同女banker的一段對話

是日情人節,同意同之前blind date 過嘅女banker見見面。

見花價貴,我又嚴重開工不足,所以淨係買咗一支紅玫瑰,諗住送俾佢,應應節。



見到佢送花時,先知原來,一支花係唔夠。點知,佢仲要買咗嘢送俾我。

佢唔係完全開心嘅情況下,遞咗個印有Dunhill一字嘅紙袋俾我,我一開袋內嘅盒,就見一個新銀包。

我一見就同佢話:「哎呀!我唔收得呀!好邪架!成世人都未試過唔見銀包,點知喺2010年唔見兩次,兩次都係收到人送新銀包後冇耐就唔見!我博唔過呀!」

女banker:「不過你用緊個銀包好殘吓喎。」

我:「殘咩?(拉出我個銀包)啲車線都未斷,呢啲叫broken in。我唔要妳份禮物啦。」

殘咩

原本勢危嘅情況,急轉直下。

女:「咁點呀?」

我:「有冇得攞番錢呀?唔得就不如攞番去換其他嘢囉。」

女:「咁換啲咩呀?」

我:「不如換啲呔啦。」

女:「你日日t-shirt、短褲、croc屎,都唔見你打呔,換來做咩呀?」



我:「我有話用來戴咩?」

女:「......」

我:「瞓喺到時用來綁住呀,for nothing beats the feeling of fine silk around one's wrist。」

女:「嘩!乜咁變態架!綁住人哋。」

我:「我有話過綁人咩?我未試過,所以想試吓俾人綁住咋。」

女:「...um...幾多條先夠?你話個銀包可以換幾多條?...」

4 comments:

  1. Pakman,
    Theoretical, women intend to use wallet as a gift to capture your financial income...don’t take that..
    Is a mine trap!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I never thought about it this way...

      But she makes many multiple of what I do, she still wants my paltry income?

      Delete
  2. As you taught us, she is more like CDS issuer...hehe

    ReplyDelete