Thursday, February 23, 2012

追瑞房?

講起撈嘢,就要講地產股,講地產股就要講「亂到阿劍都頭痕」嘅特首選舉。咁亂,我都想博大霧入政府做,例如日日打flash game、月入十數萬嘅政治助理。做得政助,可能要寫演詞,如果歐洲年中爆,新特首嘅第一份施政報告我會咁開始:「I want to overcome all the obstacles that lay ahead of us. It's not going to be easy, as we are all aware of the challenges, but I will make every effort to resolve them together with you. I understand that not everything is under my control in my unique circumstances. But I will share my thinking with you. I want to walk this path together with you.」奧巴馬級呵?其實,我都係直接抄人。我抄邊個?咪就係司長唐英年啲情信囉!

睇佢啲情信,如果係真,一,中環政府合署政務司司長個office亂改土地用途,變成豹房。佢哋一定唔係第一對咁做,如果他朝我做司長,佢哋亦唔會係最後一對咁做。

二,證明我個唐唐一路扮傻論冇錯。寫得出佢情信嗰隻級數嘅字,係唔會唔小心講「條條fing」同「saam luk ling」,佢係辦傻,如果唔係點對付你班民粹派議員,唔明你要求就唔使做啦。邊個教佢?當年我個教授話六四後江澤民未坐正嘅時候,都要扮傻喺美國唱歌,減低殺氣,所以係江主席教。最後,我係ABC,anyone but Chun Ying。不過我明點解羅康瑞支持梁振英,唐出事令瑞房(272)升。佢都冇特區項目,等梁又搞八萬五冧樓市後,咪可以回歸特區囉!仲唔追瑞房?

No comments:

Post a Comment