Saturday, March 10, 2012

又有先兆馬雅人將估中

孫柏文相信大家都聽過南美已絕種嘅馬雅族,當年幾百年前定落嘅日曆,計算只係去到2012年嘅12月。我雖然一路相信只計到嗰日,係因為當年馬雅族經濟衰退,政府加大開支去振興經濟,大幅增加包括「馬雅統計處」嘅預算,等佢哋可以請啲失業學者去降低失業率。

咁因到年尾都用唔晒啲錢,馬雅統計處就拿拿臨有咁遠得咁遠咁計日曆,希望使晒啲錢唔使之後嗰年俾人cut budget。點知政府加大開支後經濟都係一蹶不振,財赤日趨嚴重,馬雅族行政長官派「馬雅審計署」徹查統計處,發覺日曆已計到五、六百年之後咁遠。馬雅特首一睇審計署報告,即刻cut budget勒令停止日曆再計落去,咁公務員一見冇budget,當然唔再做,而喝停之前就係計到2012年嘅12月。

我就有咁嘅推論,不過坊間普遍嘅解釋就係示意馬雅族覺得日曆再計都冇用,因為世界將會喺嗰日滅亡。如果坊間嘅解釋係啱,世界滅亡應該有先兆,而呢排有好多現象,真係令我百思不得其解,似係馬雅族將估中嘅預兆。

例如,呢排嘅日圓走勢就係最佳例子。炒日圓,有如當年董驃形容馬場一樣,係一個「專收叻仔」嘅地方,係一個不節不扣嘅英雄塚。我試過98年暑期工「全職沽Yen」,都可以輸到爆廠,連我好敬仰、入咗白銀戰隊做領軍嘅丁Sir丁世民,都話未試過炒日圓贏過錢。

原因係根據經濟學課本,日本嚴重財赤、經濟不振,日圓對美元匯率應該早已跌到一個七皮。點知日圓居然可以長時間違反地心吸力,同古人買月亮會跌落地球一樣,係都唔跌。甚至日央行干預推低日圓之時,就係買日圓升嘅大好時機。呢個反地心吸力嘅強道,連神安排一場史無前例嘅大地震都震唔散嗰Yen。

不過近排,日圓匯率喺冇央行干預呢啲人為因素下開始自然下跌,究竟係咪現今金融秩序滅亡之先兆?有好多人話,只要日本一日外貿結算有盈餘,佢哋仲可繼續唔爆煲。點知公佈2011年嘅數據,日本係自從1963年來第一次有外貿赤字,當你有超過GDP兩倍嘅國債,要崩潰起來可以好快。日本呢個炸彈爆破,威力相比下會令雷曼事件似以前澳門街頭有得買嘅pop pop沙炮,港女會話:「馬雅人估中咗囉。」



日圓之後,跟住有中共放棄「保八」。國家主席胡錦濤曾經向花旗總統講過,如果有議題會令佢夜晚瞓唔著,一定係點樣每年揾二千萬份工俾加入勞動人口嘅老百姓,「保八」撐就業成硬道理。「保八」喺我哋心目中嘅不變程度,只僅次於「7.8」,依家冇,港女會話:「馬雅人估中咗啦!」

希臘安排將會禮拜五凌晨宣佈債務重組究竟夠唔夠債權人自願同意,唔夠人同意就會觸動好多衍生工具,星火燎原。唔好話2012年嘅12月,可能廿四小時後,連我都話:「馬雅人估中咗!」

No comments:

Post a Comment