Thursday, March 15, 2012

分析《蘋果》話中央挺梁 揭溫總真係揀邊個

今日《蘋果》A1頭條就話中央挺梁。

【本報訊】中央挺梁,特首選舉大局已定。總理溫家寶昨表示,香港定能選出一位為多數港人擁護的特首,變相為民望較高的梁振英「吹雞」,籲選委歸隊支持,避免梁不夠 601票當選。溫總金口一開,「俊傑」紛至沓來;如獲至寶的挺梁陣營評估,至少近百名唐營支持者會轉軚,成就疑似共產黨員提早治港的大業。blah, blah, blah

首先,大家都知我覺得「中央」同「北京」作為一個單位,已經喺香港人心目中幻滅。根本冇呢樣咁團結嘅嘢。甚至我可以話,中央有人郁你,你必定喺中央有fan屎。

又或者有人喺中央挺你,你必定喺中央都有人想郁你。

中央咁簡單,土共就唔使好似deer caught in an headlights咁啦!

點都好,《蘋果》憑乜話中央挺梁?

就係憑呢幅相。



《蘋果》解讀話:

《溫家寶密碼?》
中央挺梁大局已定,溫家寶昨天不單出口術,暗籲選委歸隊支持民望較高的候選人,更在記者會上不時豎起一隻手指。 1號特首候選人正是梁振英。


啱唔啱?

當然係錯啦!

《蘋果》又再一次敗露佢哋國情唔了解嘅弱點。唔識,又要亂估...

睇中共領導人嘅hand signal,係睇晒兩隻咖!



而用正確嘅解讀,溫總嗌投2號,何俊仁!

中央都係ABC,Albert better than CY!

好彩得三個候選人,如果有十個,又要欽點何俊仁,溫總真係要學齊港女十式?



---------------------------

PS. 呢啲嘢冇人知,不過以前我哋同事之間都估某幾個高層係團派。挺梁?一場特首選舉就被揭身份。Hope it is worth compromising your secret identity!

PPS. 日月方面,佢哋高層都似已被tuen paai'ed。不過前線撰稿嗰班就似係真心膠。5000蚊個月,係咁咖啦。

1 comment: